Sælges Nokia 9210
Fra : TB

Dato : 13-11-04 21:41

Nokia 9210, Communicator, nyeste software og mange extra
prog. instal. Alt medf. ny lædertaske, + ekstra taske + 64mb & 2x16mb kort,
seriel kabel Sync.
m.PC(Outlook/Lotus). lader orginale manualer programmer etc.

Kr. 2000,-

Med venlig hilsen

Terje Bårdsen, 21481521

aba@os.dk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 13-11-04 22:47

> Kr. 2000,-

Hejsa.

Denne gruppe bruges til diskussion og spørgsmål omkring mobiltelefoni. Du
vil få større held med salg af din mobiltelefon i
dk.marked.privat.telefon.mobil - held og lykke :).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kammien©

Dato : 13-11-04 23:03

LOL Hey Jeppe.....

Han HAR nu osse Postet det Her i dk.marked.privat.telefon.mobil

Du må ha kigget forkert du men den slags sker jo

Kammien

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 14-11-04 08:26

> Han HAR nu osse Postet det Her i dk.marked.privat.telefon.mobil

Der troede du nok du fik mig - han har krydspostet til
dk.teknik.telefoni.mobil :) - hvilket jeg dog først så efter jeg skrev. Så
hans indlægger ligger både her samt det rigtige sted.