Skillefilter?
Fra : Hanne Jul-Rasmussen

Dato : 17-05-01 10:47

Jeg kan forstå at der skal opsættes et skillefilter på adressen. Det bliver
opsat af en tdk tekniker uanset udbyder. Men så har jeg hørt at det her
filter skal sidde op af "hoved" stikket. Hvad så når min pc'er står i den
anden ende af huset?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-05-01 11:27

"Hanne Jul-Rasmussen" <hjrsprog@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsat af en tdk tekniker uanset udbyder. Men så har jeg hørt at det her
> filter skal sidde op af "hoved" stikket. Hvad så når min pc'er står i den

Så trækker den flinke tekniker et kabel. Det er gratis sålænge der ikke er
over 25 meter.
Det er desuden kun ved TDC ADSL (og muligvis CC med delt kobber) at en
tekniker skal opsætte skillefilter.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Hanne Jul-Rasmussen

Dato : 17-05-01 11:37

Ok, det kan være jeg har misforstået noget. Det stik som modem/router skal
forbindes til, sætter teknikeren det op? Hvis ja sætter han det så hvor man
vil, uanset hvor hovedledningen går ind i ens hus/lejlighed? Og gælder det
også hvis man bestiller en WOL forbindelse?

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b03a7fb$0$26423$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-05-01 11:57

> [...]
> vil, uanset hvor hovedledningen går ind i ens hus/lejlighed? Og gælder det
> også hvis man bestiller en WOL forbindelse?

Som udgangspunkt ja, men hvis du vil have den "et urimeligt sted" så skal du
betale selv.
Urimeligt er normalt defineret som mere end 25 meter fra indgangsstikket