Lille smartphone
Fra : Jannik E.

Dato : 13-11-04 01:31

Kender nogen til smartphones med touch screen, som er mindre end SE P910, og
som selvfølgelig kan bruges i DK?

--
Jannik

Slet "sletdettefoerst" ved direkte mail

Fra : Vike

Dato : 13-11-04 15:31

Hvor smart skal den være? ;)

QDA-700
http://www.palminfocenter.com/view_story.asp?ID=7168

Xplorer M28
http://www.palminfocenter.com/view_story.asp?ID=7099

men jeg har bestemt mig for:

PalmOne Treo 650 .. i januar

http://www.treocentral.com/content/Stories/474-1.htm

http://www.treocentral.com/content/Stories/472-1.htm

mvh

Fra : Jannik E.

Dato : 13-11-04 17:39

"Vike" <askforit@nospam.com> wrote in message

> Xplorer M28
> http://www.palminfocenter.com/view_story.asp?ID=7099

Tak for forslagene
Ovennævnte lyder god. Og er umiddelbart mest interessant for mig, da jeg
godt kan lide smartphones uden synlig antenne :)
Desværre skal jeg bruge en snart, og jeg kan ikke finde nogen udgivelsesdato
på Xplorer M28.

Fra : Flemming

Dato : 14-11-04 12:34

Jannik E. wrote:
> Kender nogen til smartphones med touch screen, som er mindre end SE
> P910, og som selvfølgelig kan bruges i DK?

Har du set denne :
http://orange.dk/privat/telefoner/orange/spvc500/

Den har godt nok ikke touch screen, men efter jeg har haft en i hånden blev
jeg meget imponeret.

--
Mvh. Flemming

Fra : Jannik E.

Dato : 14-11-04 13:14

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message

> Har du set denne :
> http://orange.dk/privat/telefoner/orange/spvc500/
>
> Den har godt nok ikke touch screen, men efter jeg har haft en i hånden
> blev jeg meget imponeret.

Nej, den kendte jeg ikke til.
Jeg er skeptisk over smartphones uden touch screen eller keyboard, men jeg
vil da evt. give den en chance og teste den, hvis jeg skulle komme forbi en
forhandler.