Dårlig mikrofon i Nokia 6600?
Fra : Kim E.

Dato : 12-11-04 19:11

Hejsa

Jeg har lige købt mig sådan en brugt, men folk man taler med i telefon kan
næsten ikke høre hvad jeg siger. Det lyder lidt som om jeg står 2 meter fra
telefon (siger de
Hvad kan der være galt? Er der noget i telefonen der står forkert eller er
den defekt?
Gode råd modtages med kyshånd :)

/ Kim E.

Fra : Kim Ell

Dato : 12-11-04 23:09

vil gætte på du skal have en ny mikrofon i din mobil har været ude for noget
ligende kan også være der er kommet skidt ind i tlf*en
venligst kim