Java spil problem
Fra : Lars Christensen

Dato : 12-11-04 17:10

Hej.

Java Newbie spørgsmål.
Jeg har lige fået købt mig en Nokia 6610i. jeg ville forsøge at hente
flere spil til telefonen, og downloadede også et spil fra nettet. Jeg
ville så med det samme hente endnu et spil og det gik også godt. Blot
var det første spil jeg hentede nu væk fra spil menuen? Kan det passe
at jeg kun kan have eet nyt spil af gangen? Der er over 3MB hukommelse
tilbage på telefonen, og spillene fylder vel ca 50 kb hver.

venligst
Lars Christensen

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-11-04 21:03

Lars Christensen skrev bl.a.:
> Java Newbie spørgsmål.
> Kan det passe
> at jeg kun kan have eet nyt spil af gangen? Der er over 3MB hukommelse
> tilbage på telefonen, og spillene fylder vel ca 50 kb hver.

..... og det var godt jeg skrev newbie.
Det ene spil lå under "programmer". Så det er vel ok. blot skal jeg så
huske at gå dertil for at spille og ikke mappen - spil.

Lars