Orange mail opsætning
Fra : Tim Hesthaven

Dato : 12-11-04 16:39

hej,

har lige været nede og hente en SE K700 og er ved at sætte email op på den.
Men kan ik finde de nødvendige oplysninger (bla indgående server,
portnummer) nogen steder på Orange's hjemmeside og heller ik i de papirer
der fulgte med.

Hjælp! :D

Mvh
TiM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-04 16:59

Tim Hesthaven skrev:

> [...]
>Men kan ik finde de nødvendige oplysninger (bla indgående server,
>portnummer) nogen steder på Orange's hjemmeside og heller ik i de papirer

Er det en Orangemailkonto?

Den skal sættes op på samme måde som i et mailprogram, dvs. med
samme smtp- og pop3server som du bruger på din computer.
--
Knud

Fra : Cupido

Dato : 12-11-04 19:12

> Er det en Orangemailkonto?
>
> Den skal sættes op på samme måde som i et mailprogram, dvs. med
> samme smtp- og pop3server som du bruger på din computer.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Jeg var inde i går torsdag og spørge om noget der ligner
news.cybercity.dk dk.teknik.telefoni.mobil:104536
skal man sætte det op som i sit mail program på pceren ?? Outlook express
bruger.
Det har jeg prøvet men ingen held.

Bundpostet er godt husk det, også mig selv

Erik

Fra : mendoza

Dato : 12-11-04 18:43

http://orange.dk/privat/telefonmanual/