Angående Nokia 6230
Fra : LeGoKraN

Dato : 11-11-04 19:24

Goddag folkens

Jeg er en glad køber af en Nokia 6230, og den virker bare perfekt.

Har dog et enkelt problem.

Når jeg har min telefon tastelåst, så kommer der sådan en baggrund med hvad
klokken er, og det er også helt fint. Men nu er der også kommet et lille
tegn med en pil som peger til højre, og lige efter pilen er der et
telefonrør.

Hvad betyder det? Har rodet med min kalender, men der var ingen noter eller
nogle jeg skulle ringe til.

Hvad kan det være?

Har kigget manualen igennem - uden held.

Mvh Mick

Fra : kh

Dato : 11-11-04 19:46

> [...]
> hvad klokken er, og det er også helt fint. Men nu er der også kommet
> et lille tegn med en pil som peger til højre, og lige efter pilen er

Du har et ubesvaret opkald

Fra : Ghost

Dato : 11-11-04 22:15

Hmm jeg har oplevet det samme uden at der har været opkald - tror det er en
bug i sw !!!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-11-04 23:20

On Thu, 11 Nov 2004 22:14:40 +0100, "Ghost"
<vincentgroesfjerndette@webspeed.dk> wrote:

>Hmm jeg har oplevet det samme uden at der har været opkald - tror det er en
>bug i sw !!!

Har du haft et ubeskvaret opklad på et tidligere tidspunkt og så ikke
har været omrking menuen "Ubesvarede Opkald", så forbliver ikonet der
til at du har været derine i den menu
Flemming Jacobsen