SE Z1010: Nye beskedtoner?
Fra : Mikkel Westh

Dato : 10-11-04 20:24

Er det muligt at skifte beskedtonen på en Z1010?
Både jeg og en kollega har søgt efter det, men har intet kunne finde?

Mvh Mikkel

Fra : sharky

Dato : 11-11-04 01:06

> Er det muligt at skifte beskedtonen på en Z1010?

Hvis du mener at skifte til en anden som allerede er i tlf., så er det
Meddelelser - indstillinger - Meddelelsesalarm

Fra : Mikkel Westh

Dato : 11-11-04 07:10

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in message

> Hvis du mener at skifte til en anden som allerede er i tlf., så er det
> Meddelelser - indstillinger - Meddelelsesalarm

Nej, desværre. Det vidste jeg allerede. Nu skal jeg udtrykke mig mere klart.
Jeg vil gerne ændre beskedtonen til en fil jeg selv vælger. Er det muligt?

Mvh. Mikkel