Nokia 6230 til 799kr i elgiganten, er det ~
Fra : Blix

Dato : 10-11-04 17:06

var derude igår og fik lagt en til side når de igen får flere hjem på lager.
syntes det er et ok abonoment, men ved godt mit telmore er billigere, men
min nokia 6610 synger på sidste vers, den fylder 2år til maj. men så lang
tid har den ikke tilbage, den begynder med en masse fejl. fx tastaturet
virker ikke altid. skærmen tja, den er blevet dårligere og menuerne tja de
er gode, men blevet langsom. taber for tit forbindelse og modtager
forholdene er blevet væsentligt dårligere...
skrammel, kan man vist godt sige, for kan huske min nokia 3210 og nokia 5110
begge levede længere. men hvad, med alt det de nu kan, kan man vel ikke
regne med man så får en stabil mobil. der godt kan klare en tur eller to på
gulvet...

men har nu besluttet mig for nokia 6230, da jeg har nydt radioen i n6610 og
den nye har enda også mp3 afspiller. så man kan vel ikke gå helt galt med
den eller hvad???

hilsen blix

Fra : Hornbech

Dato : 13-11-04 01:57

Nej du har ret det er en kanon mobil, jeg bruger også radioen rigtig meget i
min 6230, næsten hver dag når jeg arbejder.
Og jeg har aldrig haft problemer med telefonen.

Mvh
René