softxchange.dk?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-11-04 16:33

Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-11-04 16:38

C. H. Engelbrecht wrote:
> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Jeg har udelukkende gode erfaringer med dem. Har købt en del spil og film
hos dem.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-04 13:55

Per Nielsen wrote:

> Jeg har udelukkende gode erfaringer med dem. Har købt en del spil og film
> hos dem.

Det samme her. God og hurtig levering, servicen virker i top.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 16:44

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Har ikke rigtig handlet hos dem før, men i nat bestilte jeg NFSU2 hos dem,
så jeg håber de er ok

Lars B

Fra : Kim

Dato : 13-11-04 16:54

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Jeg har også gode erfaringer med dem.
Jeg vil bestemt handle der igen.

Hilsen Kim.

---

Fra : Poul Johannsen

Dato : 13-11-04 16:54

Hej

> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Har handlet med dem mange gang uden problemmer.
Har lige købt GTA : Vice city. Havde spillet ca 2 dage efter

Mvh Poul

Fra : René Lønstrup

Dato : 13-11-04 16:56

C. H. Engelbrecht wrote:
> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Har handlet der et par gange og har været ganske godt tilfreds. The Sims 2
kom endda med posten dagen før den officielle udgivelse.. Desværre ser det
ikke ud til at blive tilfældet med Half-Life 2 som de vist først sender på
mandag men så har jeg det da tirsdag (=udgivelsesdagen)..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Simon Skarum

Dato : 14-11-04 22:28

René Lønstrup skrev i en meddelelse...

>Desværre ser det ikke ud til at blive tilfældet med Half-Life 2 som de vist
>først sender på mandag men så har jeg det da tirsdag (=udgivelsesdagen)..

HOST! ONSDAG! HOST! Den 16. HOST!

Glæder mig til onsdag, som en lille dreng (ligesom mig) til juleaften!

Mvh. Simon

Fra : Bufferz

Dato : 14-11-04 22:48

> HOST! ONSDAG! HOST! Den 16. HOST!

Det var da en slem hoste du der har fået...
men d.16. er en tirsdag - hos mig.

Dvs. HL2 bliver afsendt mandag d.15.
og ankommer med posten tirsdag d.16.

Fra : Simon Skarum

Dato : 15-11-04 15:26

"Bufferz" skrev i en meddelelse...

> Det var da en slem hoste du der har fået...
> men d.16. er en tirsdag - hos mig.
>
> Dvs. HL2 bliver afsendt mandag d.15.
> og ankommer med posten tirsdag d.16.

Undskyld, jeg er bare lige gået i chok...! Min tidsregning har sat den 16.
til onsdag! Men det er åbenbart ikke den vi regner med udgivelsen af hl2!
FEDT! Kender du det med tidsfornemmelse...? Det var da heeelt genialt ikke
at skulle vente længere!!

Mvh. Simon

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-11-04 16:04

"Simon Skarum" wrote

> Undskyld, jeg er bare lige gået i chok...! Min tidsregning har sat den 16.
> til onsdag! Men det er åbenbart ikke den vi regner med udgivelsen af hl2!

Watch it here
US vågner om eftermiddagen (dansk tid) jeg mener at release af HL2 er sat om
eftermiddagen (US tid)
Så HL2 release time dansk tid kan godt gå hen og blive over midnat - dvs
onsdag den 17

NB der er en del usikkerhedsmomenter her

- Peter

Fra : Bufferz

Dato : 15-11-04 17:25

> [...]
> onsdag den 17
>
> NB der er en del usikkerhedsmomenter her

Det tror jeg på...

For HL2 udkommer kl 09.01 om morgenen den 16. nov 2004 - dansk tid.

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 18:41

On Mon, 15 Nov 2004 17:25:09 +0100, "Bufferz" <n0spam@4.m3> wrote:

>For HL2 udkommer kl 09.01 om morgenen den 16. nov 2004 - dansk tid.

Men det gør jo sådan set ikke nogen forskel, hvis vi først skal have
Half-Life 2 registeret via Steam... hvilket først er muligt d. 16. -
men da serveren står i USA, så er det jo nok først, når det er d. 16.
i USA = tæt på d. 17. herhjemme. :(

Men det ved vi heldigvis alt sammen meget mere om i morgen. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Bufferz

Dato : 15-11-04 19:00

> [...]
> Half-Life 2 registeret via Steam... hvilket først er muligt d. 16. -
> men da serveren står i USA, så er det jo nok først, når det er d. 16.

nej nej nej... kl 09 i DK... og på samme tid i retsten af verdenen
(klokken er noget andet i resten af verden,
men det er på samme tidspunkt som kl 09 i DK)

Når kl er 09 i danmark er klokken ca midnat i USA
- som du er inde på - og er dermed den. 16 nov.

Ro på nu - ved ik hvor i får alle de tal fra og udregninger fra..

Fra : Bufferz

Dato : 15-11-04 19:07

Mere info her - taget fra: http://surl.dk/86/
(siden er nok mindre stabil de næste 24 timer - pga. for meget trafik på
siden)

Se tids-skema længere nede...
---------------------

quote:
----
The question that has been on everybody's lips is at what time will Steam
unlock on the 16th or at what time can I buy HL2 from retail? HL Fallout
member War_Buddy has sent in some interesting news on this subject,
reporting from Vivendi Denmark.

The word is that not only will HL2 be released on the same date across the
world, but also the same time. Vivendi are forcing retailers to only start
selling HL2 at midnight Seattle time (GMT-8), with taking into account time
zone differences. The reason being is that Vivendi are planning to release
HL2 across the worldwide simultaneously, for both retail and steam.

We have created a list of the release times for HL2 from each time zone
around the world according to Greenwich Mean Time.
Source: www.hlfallout.net
----

Ok, VALVe's timezone is -8GMT or Pacific Time.
They're located in the State Of Washington.

HL2 Will not be playable until November 16th 12:00AM
-8GMT Time (That's Pacific Time in the US)

(Times are estimates)
Here are the timezones w/ the provided release time:
-12GMT || 8:00PM (Nov 15th)
-11GMT || 9:00PM (Nov 15th)
-10GMT || 10:00PM (Nov 15th)
-9GMT || 11:00PM (Nov 15th)
-8GMT || 12:00AM (Nov 16th) (VALVe's Time)
-7GMT || 1:00AM (Nov 16th)
-6GMT || 2:00AM (Nov 16th)
-5GMT || 3:00AM (Nov 16th)
-4GMT || 4:00AM (Nov 16th)
-3GMT || 5:00AM (Nov 16th)
-2GMT || 6:00AM (Nov 16th)
-1GMT || 7:00AM (Nov 16th)
GMT || 8:00AM (Nov 16th)
+1GMT || 9:00AM (Nov 16th) <-------- DANMARK -------------
+2GMT || 10:00AM (Nov 16th)
+3GMT || 11:00AM (Nov 16th)
+4GMT || 12:00PM (Nov 16th)
+5GMT || 1:00PM (Nov 16th)
+6GMT || 2:00PM (Nov 16th)
+7GMT || 3:00PM (Nov 16th)
+8GMT || 4:00PM (Nov 16th)
+9GMT || 5:00PM (Nov 16th)
+10GMT || 6:00PM (Nov 16th)
+11GMT || 7:00PM (Nov 16th)
+12GMT || 8:00PM (Nov 16th)

*Note DayLight Savings: For those South of the Equator - your GMT time will
be an hour ahead. So if your GMT Zone is listed 6 on here, then it will be
released and hour ahead or 7 in this example.

Times are subject to change.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-11-04 18:48

"Bufferz" wrote

> For HL2 udkommer kl 09.01 om morgenen den 16. nov 2004 - dansk tid.

Min box er på vej fra softxchange
Skidt med hvornår HL2 kan købes i forretninger, det er irrelevant

For at installere HL2 så skal man oprette en Steam Account (hvis man ikke
allerede har een)
I følge det jeg lige nu kan finde frem til så bliver adgangen til Steams
Authentication Servere åbnet natten mellem mandag og tirsdag

Midnat i LA svarer til kl 9 om morgenen dansk tid

Usikkerheden består i at VUG og Valve ligger i lidt stillingskrig pt
Og det er afaik VUG der "bestemmer" tidspunktet for åbning af serverne

- Peter

Fra : Bufferz

Dato : 15-11-04 19:01

ening - det er VUG der har det sidste ord - men håber ikke de ændrer det
planlagte tidspunkt

De kunne godt finde på det bare for at irretere Valve ;)

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 13-11-04 17:00

On Sat, 13 Nov 2004 16:32:49 +0100, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Jeg har efterhånden købt omkring 100 spil hos dem og har endnu ikke
haft nogen problemer. Deres onlineshop fungerer rigtig godt; man kan
hele tiden se hvilke varer der er blevet "plukket", og man har
mulighed for at opdele ordrer.

Venligst
Thomas

Fra : Bufferz

Dato : 13-11-04 18:01

Jeg har efterhånden købt meget hos dem
fx PC, PSX, PS2 spil

Hurtig levering, billig, .. ja kun gode ting at sige om dem. :)

/Me

Fra : Koeffe

Dato : 13-11-04 20:52

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

Så vidt jeg ved er det så ikke ham der havde DVDpusheren, som kører
SoftXchange??

Men ud fra hvad folk siger, og hvad
http://www.firmacheck.dk/default.asp?Soeg=softxchange&Side=Soeg siger, så
skulle den vist være ok.

--
Koeffe

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 13-11-04 21:18

> Så vidt jeg ved er det så ikke ham der havde DVDpusheren, som kører
> SoftXchange??

Ikke ifølge denne information
http://www.softxchange.dk/dvdpusheren.asp

Mvh Kenneth

Fra : JH

Dato : 14-11-04 09:22

C. H. Engelbrecht wrote:
> Nogen der har erfaringer med www.softxchange.dk ?

Har både solgt og købt (alt for) mange varer hos dem.
har kun gode erfaringer.
Alt virker professionelt, effektivt og hurtigt.
De tager telefonen og svarer på mails.
Så du kan roligt handle der.

JH