Hvem kan huske?
Fra : Brian k

Dato : 13-11-04 22:50

I skulle vel aldrig huske en melodi der starter med en mand der råber,
efter fulgt af en atombombe der sprænger i en ørken...

Dire straits?

/brian

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-11-04 00:27

> I skulle vel aldrig huske en melodi der starter med en mand der råber,
> efter fulgt af en atombombe der sprænger i en ørken...
>

> Dire straits?

Gætterier: Starten på Pink Floyd - The gunners dream fra The Final Cut,
kunne det måske være. Ved ikke om det lige er en atombombe, men ellers kunne
det godt passe. Two suns in the sunset handler - vistnok - om "menneskets
ende ved en atombombe" - eller hvordan man nu kan forklare det. Kan ikke
lige komme på nogle Dire Straits sange som kunne passe på oplysningerne, og
det er vel heller ikke deres stil, at have den slags 'ikke-musikalske'
indledninger.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Brian k

Dato : 14-11-04 05:47

> [...]
> kunne passe på oplysningerne, og det er vel heller ikke deres stil,
> at have den slags 'ikke-musikalske' indledninger.

Det var 07 Pink Floyd - Get Your Filthy Hands Off My Desert. Fra det album
som de melodier du gættede på var fra "the final cut"

Super mange tak!!!!!

/brian

Fra : iddqd

Dato : 14-11-04 12:34

Brian k wrote:

> Det var 07 Pink Floyd - Get Your Filthy Hands Off My Desert. Fra det album
> som de melodier du gættede på var fra "the final cut"

Jeg kan så lige tilføje, at det vist er overlydsbrag fra fly og ikke en
a-bombe man kan høre.

Mvh

Bruno

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-11-04 13:18

Brian k wrote:

> Det var 07 Pink Floyd - Get Your Filthy Hands Off My Desert. Fra det album
> som de melodier du gættede på var fra "the final cut"
>
> Super mange tak!!!!!

Et album som alle bør eje.

/David