"D-Link DES-1008D" Switch til deling af in~
Fra : Dan

Dato : 13-11-04 15:25

Hejsa!

Jeg overvejer at købe mig sådan et en Switch "D-Link DES-1008D"

Den skal bruges til, sådan at jeg ikke behøver at have min stationære pc
tændt for at gå
på nettet igennem den med min bærebare pc!
De skal selvfølig kunne være på nette begge to også på engang!
Eller skal man købe sig en Router for det kan lade sig gøre?

Jeg har Tele2 ADSL (sådan et ADSL modem)

Mvh
Dan

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 19-11-04 14:26

"Dan" <torskerogn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller skal man købe sig en Router for det kan lade sig gøre?
>
> Jeg har Tele2 ADSL (sådan et ADSL modem)

Hej Dan

Så vidt jeg ved er en 1008D bare en Switch.
Så den laver ikke routning og det er nok det din stationære gør i dag (deler
internet forbindelsen ud til din bærbare)

Du skal nok have fat på en lille router.
En Dlink eller Netgaer eller noget.
(Kender dig ikke Tele2's adsl løsning så jeg ved ikke om det er et
standalone modem du har eller om det er en router de levere)

mhv
Thomas