vertical-align: middle; i table caption?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 13-11-04 20:47

Hej NG.

Jeg har en tabel hvor der i caption er en tabel (med caption), noget tekst
og en til tabel (med caption). Jeg vil gerne have teksten centreret lodret,
men vertical-align virker ikke. Piv.
Jeg har prøvet at lave caption om til en almindelig TR or så kan jeg styre
det, men burde align ikke virke i caption?

www.jems.dk/kalender/kalender.html
CSS i www.jems.dk/kalender/css/styles.css

mvh
Stefan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-11-04 21:49

Stefan Kristensen skrev:

> Jeg har en tabel hvor der i caption er en tabel (med caption), noget tekst
> og en til tabel (med caption). Jeg vil gerne have teksten centreret lodret,
> men vertical-align virker ikke. Piv.

Start med at validere din side. Du har placeret en (faktisk to)
tabel(ler) i elementet caption - det må man ikke. Caption kan kun
indeholde inline-elementer (se evt.
<http://www.w3.org/TR/html401/struct/tables.html#edef-CAPTION>)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 13-11-04 22:16

> [...]
>
> Start med at validere din side. Du har placeret en (faktisk to)
> tabel(ler) i elementet caption - det må man ikke. Caption kan kun
TR it is, then
Tak for hjælpen.

Stefan