Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
powershot s1
Fra : Søren Kops

Dato : 11-11-04 18:15

Hej alle

Der er så mange som ved en masse og ser en masse.

Ved nogen om canon har overvejet at lave en efterfølger til powershot s1?
Især vil jeg gerne vide om der er nogle på vej med f.eks. 5 mb pixels? og 10
* zoom?

vh
søren

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 11-11-04 18:19

"Søren Kops" <soren@kops.biz> skrev:

> Hej alle
>
> Der er så mange som ved en masse og ser en masse.
>
> Ved nogen om canon har overvejet at lave en efterfølger til
> powershot s1?

Formentligt.

> Især vil jeg gerne vide om der er nogle på vej med
> f.eks. 5 mb pixels? og 10 * zoom?

I den genre finder du Panasonic FZ-20. Nikon og Sony har også kameraer
i den kategori, jeg husker dog ikke modelbetegnelserne.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : ab©

Dato : 11-11-04 19:49

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev bl.a. i en meddelelse

> Formentligt.
>

> I den genre finder du Panasonic FZ-20. Nikon og Sony har også kameraer
> i den kategori, jeg husker dog ikke modelbetegnelserne.

Det er da virkeligt et svar, som spørgeren kan bruge til noget.

ab

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 11-11-04 22:03

"ab©" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev:

> Det er da virkeligt et svar, som spørgeren kan bruge til noget.

Det må jo være op til spørgeren at vurdere og ikke dig.

Der er ingen der kan udtale sig sikkert om, hvorvidt Canon har tænkt
sig at lave en efterfølger til S1IS, men det er sandsynligt, da der er
stor interesse for ultrazooms i prisklassen under 5000,-

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 11-11-04 19:55

On Thu, 11 Nov 2004 18:14:44 +0100, "Søren Kops" wrote:

> Ved nogen om canon har overvejet at lave en efterfølger til
> powershot s1? Især vil jeg gerne vide om der er nogle på vej
> med f.eks. 5 mb pixels? og 10 * zoom?

S1 kom på markedet i omkring april i år, så modellen er ikke
gammel nok til at få en efterfølger endnu. Der går normalt mindst
et år.

--
Stig - remove the 'no's to send me mail
Synchronize your bookmarks: http://syncit.goth.dk/

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-04 21:27

"Stig H. Jacobsen" <usenet_dk@nonogoth.dk> wrote in message

> S1 kom på markedet i omkring april i år, så modellen er ikke
> gammel nok til at få en efterfølger endnu. Der går normalt mindst
> et år.

Spørgsmålet gik på, om Canon har overvejet en efterfølger. Jeg tror nok, jeg
tør vædde en million milliard på, at det har Canon.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : Langgaard

Dato : 11-11-04 21:33

"Søren Kops" <soren@kops.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
> Især vil jeg gerne vide om der er nogle på vej med f.eks. 5 mb pixels? og

Fis du bare ud og køb en S1, hvis der er en afløser på vej til den, så er
der også en afløser på vej til den, osv.......

Så kan du komme igang med at tage billeder.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)