Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fjerne støj i et billede ?
Fra : Torben

Dato : 10-11-04 23:21

Hej,

Hvilket program skal man bruge til at fjerne støj i et billede ?

Pft.

Mvh. Torben

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-11-04 23:30

Torben wrote:
> Hvilket program skal man bruge til at fjerne støj i et billede ?

NeatImage
NoiseNinja
NoiseWare

fx.

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Kenneth K

Dato : 10-11-04 23:35

On Wed, 10 Nov 2004 23:21:25 +0100, Torben <tg@2ben.dk> wrote:

> Hej,
>
> Hvilket program skal man bruge til at fjerne støj i et billede ?
>
> Pft.

Noiseware Community v2.0.3, http://www.imagenomic.com/download.asp er
gratis og gør det eftersigende ligeså godt som andre betalingsprogrammer.
Jeg har selv prøvet den og var godt tilfreds med resultatet.

vh.
Kenneth

Fra : Peter Holm

Dato : 12-11-04 17:36

Kenneth K wrote:

> [...]
> gratis og gør det eftersigende ligeså godt som andre
> betalingsprogrammer. Jeg har selv prøvet den og var godt tilfreds med

fint lille prog - virker jo glimrende :)

Fra : NIL

Dato : 13-11-04 01:42

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> fint lille prog - virker jo glimrende :)

Hej P

Fungerer programmet som et plugin til PS eller er det "selvstændigt"?

Hilsen
NIL

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-11-04 06:31

NIL wrote:
> Fungerer programmet som et plugin til PS eller er det "selvstændigt"?

Selvstændigt..

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Peter Holm

Dato : 13-11-04 11:34

> [...]
> gratis og gør det eftersigende ligeså godt som andre
> betalingsprogrammer. Jeg har selv prøvet den og var godt tilfreds med

kan man undgå, at billedet komprimeres så voldsomt i processen?
Jeg starter med en 2,3MB fil og ender med en på 300kb.
Jeg vil gerne beholde billedet uden komprimering.

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 13-11-04 12:40

Peter Holm wrote:

> [...]
> Jeg starter med en 2,3MB fil og ender med en på 300kb.
> Jeg vil gerne beholde billedet uden komprimering.

ahhh, det kræver Pro versionen....