Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en lille bassetrold
Fra : max

Dato : 09-11-04 16:51

der var øjenkontakt og jeg var solgt.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1378389&forward=

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-11-04 18:17

max wrote:

> der var øjenkontakt og jeg var solgt.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1378389&forward=

Ja det er dælme et herligt "snotnæse" billede...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-04 18:51

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message

> der var øjenkontakt og jeg var solgt.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1378389&forward=

Det kan jeg godt forstå. Dejlig unge, dejligt billede. Havde du nu ikke
komprimeret/nedskaleret det så meget, havde jeg kunne se dig tydeligt som
spejling i øjnene.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-11-04 22:34

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
> der var øjenkontakt og jeg var solgt.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1378389&forward=

Ja, det er et dejligt billede. De andre i din India 2004 folder er også
rigtigt gode.
Mvh, Hans

Fra : max

Dato : 11-11-04 15:16

"Hans Kruse"
> "max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
>
> Ja, det er et dejligt billede. De andre i din India 2004 folder er også
> rigtigt gode.
> Mvh, Hans

Mange tak - du kender det jo her nede billederne står
i kø for at blive taget, her er et mere..-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1379891

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-11-04 16:46

> Mange tak - du kender det jo her nede billederne står
> i kø for at blive taget, her er et mere..-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1379891

Ja, jeg kan allerede se den næste i køen
Jeg synes nu det ville have været bedre at udelade køen eller de totalt
uskarpe i forgrunden. Men jeg synes det er et godt udtryk, den unge seriøse
mand har på. Det er godt en stor model han har fået eller også er hans
hoved bare lille...
Det kribler i mine fingre bare ved tanken om Indien....og jeg ser at du gør
god brug af 300mm'eren.
Mvh, Hans

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-11-04 03:02

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:cbadd1fb.0411110615.5ac2a800@posting.google.com...
> "Hans Kruse"

> Mange tak - du kender det jo her nede billederne står
> i kø for at blive taget, her er et mere..-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1379891

Endnu et kippelgodt billede. Du har en evne til at isolere det centrale i billedet med hård styring af DOF.
Må jeg af nysgerrighed spørge, hvordan du foretrækker at arbejde med kameraet?
Jeg tænker på blændeprioriteret automatik eller helt manuel?
eller en helt tredie måde?
Er det bare erfaring, der siger dig, hvilken blænde du bør bruge i en given situation for at opnå den perfekte DOF, eller tjekker du efter? For du har jo ikke bare valgt den lavest mulige.

hvis jeg må komme med en lille kritik af billedet, så ville det blive endnu bedre, om pigen til højre var en lillle smule mere uskarp, man kan muligvis blurre hende lidt i PS.
Ellers er det bare knaldgodt fanget
Jeg ville dælme være stolt af det

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : max

Dato : 13-11-04 16:13

"Frodo Nifinger"
> [...]
> M jeg af nysgerrighed sp rge, hvordan du foretr kker at arbejde
> med kameraet?
> Jeg t nker p bl ndeprioriteret automatik eller helt manuel?
> eller en helt tredie m de?
> Er det bare erfaring, der siger dig, hvilken bl nde du b r bruge i
> en given situation for at opn den perfekte DOF, eller tjekker du
> efter? For du har jo ikke bare valgt den lavest mulige.
>
> hvis jeg m komme med en lille kritik af billedet, s ville det
> blive endnu bedre, om pigen til h jre var en lillle smule mere uskarp,
> man kan muligvis blurre hende lidt i PS.

Jeg er blevet så vandt til automatikken, så jeg justerer lidt
plus minus alt efter motivet, men må indrømme jeg er ikke vild
med det store dreje hjul på canonen, den smutter så let, når man
har fyrretyve små røvere omkring een der gerne vil kigge og
havd deres billede taget, men det går..
Pigen var der desværre ikke meget at gøre ved, fo hver gang jeg
prøver at instruere kommer der flere til der lige skal have hovedet
med i billedet, man skal holde hovedet koldt og smile, så vigtigt er
"billedet" heller ikke.. Tak for ordene, flere billeder kommer snart..
-max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-11-04 02:52

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:cbadd1fb.0411090750.6b575447@posting.google.com...
> der var øjenkontakt og jeg var solgt.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1378389&forward=

Fremragende billede. Jeg kan blive helt væk i de mørke øjne
Du har forlængst bevist, at du magter mere og andet end fugle

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger