Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder på nettet.
Fra : kr

Dato : 09-11-04 05:10

Hej - jeg har nogle billeder fra Kenya jeg kunne tænke mig at vise lidt
frem. Hvad tjenester/sider bruger man til sådanne noget ?
På forhånd tak.
Kai Rasmussen

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-04 05:27

> Hej - jeg har nogle billeder fra Kenya jeg kunne tænke mig at vise lidt
> frem. Hvad tjenester/sider bruger man til sådanne noget ?
> På forhånd tak.
> Kai Rasmussen

F.eks. www.fotokritik.dk hvis du kan nøjes med 150 KB pr. billede :)

Brian

Fra : kr

Dato : 09-11-04 06:29

Tak for svar - men de fylder mellem 300 og lidt over 700 kb.
mvh.
kr.

Fra : Ole Helms

Dato : 09-11-04 07:57

http://fotopic.net/ giver dig rigelig plads.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Per O.

Dato : 09-11-04 09:10

kr wrote:
> Tak for svar - men de fylder mellem 300 og lidt over 700 kb.
> mvh.

Mine billeder fylder også mellem 2 og 3Mb stykket, men jeg laver størrelsen
om i Photoshop (andre programmer kan bruges) så de overholder de 150Kb. Det
kan du sikkert også klare .. hvis du gerne vil vise dine billeder frem,

Per O.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-11-04 17:44

kr wrote:
> Tak for svar - men de fylder mellem 300 og lidt over 700 kb.
> mvh.
> kr.

Det er en dårlig ide at uploade for store billeder - lav dem mindre, så de
ikke fylder for meget - 150K er rigeligt til billeder på nettet.

Ikke alle har en hurtig ADSL, og vil hurtigt blive trætte af, at hente
billederne, hvis de er for store.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : kr

Dato : 09-11-04 08:10

Endnu en gang tak. Jeg er i fuld gang på Fotopic.

Fra : JH

Dato : 09-11-04 09:19

kr wrote:
> Hej - jeg har nogle billeder fra Kenya jeg kunne tænke mig at vise lidt
> frem. Hvad tjenester/sider bruger man til sådanne noget ?
> På forhånd tak.

http://www.megapixel.dk/
er fortrinligt.

JH