Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan får man vand til at perle på huden~
Fra : Klaus

Dato : 09-11-04 03:09

vh klaus

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-04 04:28

> vh klaus

Du må også godt putte noget indhold i dine indlæg ;)

Men et gæt, smøre huden ind i en olie først?

Brian

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 09-11-04 08:24

At bruge glycerin i stedet for vand er vist et klassisk trix fra den
tid hvor alle brugte hotlights istedet for flash.

Mvh Anders
--
Anders Rostgaard Bystrup --- anders_FJERNbystrup@hotmail.com

"He who fights with monsters should be careful lest he thereby become
a monster. And if thou gaze long into an abyss, the abyss will also
gaze into thee." ---Friedrich Nietzsche

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 09:04

On Tue, 9 Nov 2004 03:09:12 +0100, "Klaus"
<dsl64847@vip.cybercity.danmark> wrote:

>vh klaus

Som Brian også siger.. Olie.. Du får et godt resultat ved at pensle
olien på huden.. Og Natusans babyolie er fin til formålet.. Derefter
vand på med en vandforstøver..

Mvh Jan

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-04 18:14

In article <udu0p05tl24hr2ufokt70k3au4f7lg80cr@4ax.com>, Jan Petersen wrote:
> Som Brian også siger.. Olie.. Du får et godt resultat ved at pensle
> olien på huden.. Og Natusans babyolie er fin til formålet.. Derefter
> vand på med en vandforstøver..

Rain-X eller det tilsvarende fra turtlevax kan anvendes på
andre flader. Det er noget man bruger til bilruder / styrhjelmsvisir
for at få vandet til at perle af.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-04 19:00

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in
message news:slrncp1unm.jm.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local

> Rain-X eller det tilsvarende fra turtlevax kan anvendes på
> andre flader.

Hva' så, skat? Skal jeg smøre dig ind i Rain-X i aften?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 28.10.04)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-04 21:40

In article <cmr0je$25fl$1@news.cybercity.dk>, Jens Bruun wrote:
> "Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in
> message news:slrncp1unm.jm.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local

> Hva' så, skat? Skal jeg smøre dig ind i Rain-X i aften?

turtlevax tingen er i en isopropanol opløsning, så hun bliver nog rigtig
ren i processen :)

Fra : Klaus

Dato : 09-11-04 22:10

Jeg takker mange gange for de gode, og minder gode svar

Klaus