Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Powershot a70 som webcam ?
Fra : Jacob Koch

Dato : 07-11-04 21:24

Hej !

Er der nogle som ved, hvordan man bruger et Canon Power Shot A70 som Webcam
?

På forhånd tak

Jacob Koch

Fra : Pico

Dato : 07-11-04 22:48

Jacob Koch wrote:
> Hej !
>
> Er der nogle som ved, hvordan man bruger et Canon Power Shot A70 som
> Webcam ?

Der er mange kamera der ikke kan bruges som webcam, så læs din manual og
står der ikke noget om det kan det nok ikke.
Pico

Fra : Henning Hotvedt

Dato : 08-11-04 14:42

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> Der er mange kamera der ikke kan bruges som webcam, så læs din manual og
> står der ikke noget om det kan det nok ikke.
> [...]
Den eneste lösningen jeg har hört om er aa koble video-utgangen paa kameraet
til en video-inn paa pc'n.
Men du maa ha en videoinngang av noe slag, fks ett tvkort eller skjermkort
med video-in.
Bildet blir forresten meget bra.
-
Henning.
-

Fra : Brian Lund

Dato : 08-11-04 00:14

> Er der nogle som ved, hvordan man bruger et Canon Power Shot A70 som
Webcam
> ?
>
> På forhånd tak

Efter lidt googling, og ved at vælge _det_første_link_ fandt jeg frem til
denne side:
http://jpegclub.org/cam4you/

Derfra, og evt. med google burde du kunne klare dig!

Brian