valid
Fra : jopa

Dato : 13-11-04 13:14

Sidder og roder med mit private CMS

Alle siderne validerer minus dette:
som jeg ehar stirret mig blind på

Line 2, column 5: document type does not allow element "head" here; assuming
missing "html" start-tag

<head>

Drejer sig om denne www.johns-web.dk

--

..............Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-11-04 13:28

"jopa" <j@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> Line 2, column 5: document type does not allow element "head" here;
> assuming missing "html" start-tag

Netop. Du mangler start på din html. Prøv med <html>...

Fra : jopa

Dato : 13-11-04 13:39

Kurt Lund skriblede bla følgende:

> Netop. Du mangler start på din html. Prøv med <html>...

Ha ha hvor blind kan man være.
2 sek efter jeg havde postet det opdagede jeg min dumhed/blindhed.

Takker

--

..............Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-11-04 13:28

jopa wrote:
> Sidder og roder med mit private CMS
>
> Alle siderne validerer minus dette:
> som jeg ehar stirret mig blind på
>
> Line 2, column 5: document type does not allow element "head" here;
> assuming missing "html" start-tag

Jamen, der skal da også følge en <html> umiddelbart efter DTD og før <head>

Er siden CMS-genereret, må du sætte din CMS til at indsætte den kode efter
DTD.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : jopa