CSS problemer
Fra : Henrik Petersen

Dato : 13-11-04 08:00

Hej læser

Jeg har lidt CSS problemer på http://www.jalte.dk/test/default.asp og
http://www.jalte.dk/test/CSS/style.css

Det der sker er at hvis width i .overskrift sættes som 810px så ser det fint
ud i IE 6 og firefox, men hvis jeg gør browseren mindre så ser det ikke så
godt ud i firefox. men IE er det ok
Hvis jeg ikke sætter den så ser det ikke så godt ud i IE men ok i firefox
oxo når jeg gør browseren mindre..

nogle løsning?

henrik

Fra : Henrik Petersen

Dato : 13-11-04 12:37

"Henrik Petersen" <iskold(fjern?)@boparken(fjern?).dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt ud i firefox. men IE er det ok
> Hvis jeg ikke sætter den så ser det ikke så godt ud i IE men ok i firefox

Har klaret det, jeg samlede bare de 2 øverste celler til en celle og så er
det jo løst...

henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-11-04 13:01

Henrik Petersen wrote:

> Har klaret det, jeg samlede bare de 2 øverste celler til en celle og
> så er det jo løst...

Hvorfor overhovedet sætte en bredde på og hvorfor bruger du ikke <hx> til en
overskrift?

Både p og h har default en bredde på 100% af den plads, der er i den boks,
det er lagt ind i.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk