mhalist driller
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-11-04 22:14

Hej NG

Jeg har siddet og eksperimenteret med at lave en menu ved hjælp af Martin
Hintzmanns opskrift. Menuen giver forskellige problemer i forskellige
browsere:

I hverken IE, Mozilla eller Opera fastholdes den grønne hover-farve i
menulinjen, når musen kører ned gennem dropdown-menuerne.
Og i ingen af browserne fastholdes den blå hover-farve i tredje primære
dropdown, når musen køres ud i de respektive sekundære dropdown-menuer.

Desuden vil Mozilla og Opera ikke vise den tynde lyseblå linje mellem
menupunkterne i de forskellige dropdown-menuer.

IE vil ikke vise de pile, der i tredje dropdown skal indikere undermenuer.

Nu har jeg siddet og bakset med det en uge og jeg er glad for, at jeg
allerede for mange år siden er blevet hvidhåret ;)

Menuen kan ses på http://hjemmesideskolen.dk/test/menu.html

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 12-11-04 09:01

Erik Ginnerskov wrote:

> Jeg har siddet og eksperimenteret med at lave en menu ved hjælp af Martin
> Hintzmanns opskrift. Menuen giver forskellige problemer i forskellige
> browsere:

Jeg kan godt se at der er nogle problemer, så jeg kigger på det i weekenden.

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/