billigt webdesign
Fra : jeanette

Dato : 08-11-04 16:46

Billigt og godt webdesign til både private og erhverv

Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.
Vi er til at handle med..
vi ses !

www.netsolv-design.dk

MVH
Jeanette

Fra : Henny

Dato : 08-11-04 16:51

"jeanette" <jeanette@FJERNnetsolv.dk> skrev i en meddelelse
> Billigt og godt webdesign til både private og erhverv
>
> Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.
> Vi er til at handle med..
> vi ses !

Jeg vil byde dig ½ brugt skumbanan pr. statisk side. Dit website validerer
ikke, og du spammer en debatgruppe, hvor meget mere ynkværdigt kan det
blive?

Jeg vil foreslå dig at rydde dit indlæg af inden der ryger et større antal
klager afsted til din udbyder.

Henny

Fra : jopa

Dato : 08-11-04 16:54

jeanette skriblede bla følgende:

> Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.
> Vi er til at handle med..

Det bør i også være med jeres/dine evner, men spamme det kan du/i fint

ps fantastiskt at du har mod til at kaste dig selv i denne løvehule

--

Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jeanette

Dato : 08-11-04 16:58

Hej

Jeg beklager meget jeg er total ny bruger og regnede med at når der stod
webdesign at man kunne ligge det ind under her

Jeg undskylder da meget men i behøver vel ikke fare sådan i flæsket på mig
vel !!

jeanette

Fra : from south

Dato : 08-11-04 19:16

Hej Jeanette......
> [...]
> webdesign at man kunne ligge det ind under her
>
> Jeg undskylder da meget men i behøver vel ikke fare sådan i flæsket på

Er du nu bruger? Tror du så ikke du skulle fortsætte hvor du slap i går?
Mvh Knud

Fra : Kristian Bødker

Dato : 08-11-04 17:07

jeanette wrote:

> Billigt og godt webdesign til både private og erhverv
>
> Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.
> [...]

Hej Jeanette

Dette er en nyhedsgruppe IKKE en gratis reklamesøjle for tilfældige
web-designere.

Det er IKKE tilladt at poste reklamer!!!
Se:
http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

Det er IKKE velset at lave cross posting dvs samme post i flere
nyhedsgrupper, se:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Og hvis det er nødvendigt skal der laves FUT til den mest relevante
gruppe, se:
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Læs vendligst ovenstående regler før du sender beskeder i fremtiden!

--
Kristian Bødker, Software Engineering studerende
http://www.bødker.dk/ eller http://www.xn--bdker-vua.dk/

Fra : jeanette

Dato : 08-11-04 17:11

ok ok jeg undskylder da mange gange ok...

jeg sletter denne gruppe nu så