Nokia 3310-deksel sitter bom fast!
Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-05-01 07:42

Bakdekselet på min Nokia 3310 lar seg ikke fjerne. Har prøvd å
- presse oppå dekselet, samtidig som jeg skyver, og holder låseknappen inne.
- presse en kniv mellom bakstykket og telefonen (under låsen).
- presse enden av bakstykket,samtidig som jeg presser inn låseknappen med en
mynt,og skyver samtidig. Her kan jeg virkelig bruke kraft, men uten
resultat.

Dekselet sitter like forbanna fast. Finnes det andre metoder jeg kan
prøve,uten å skade telefonen?

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Rastafari

Dato : 17-05-01 10:03

"Thorolv Valentinsen" skrev d. 17-05-01 07:42 dette indlæg :
> [...]
> resultat.
>
> Dekselet sitter like forbanna fast. Finnes det andre metoder jeg kan

Prøv at trykke lidt hårdt midt på dækslet og skub opad

http://www.kandu.dk/

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-05-01 11:04

Rastafari <Rastafari.news@kandu.dk> skrev i
meldingsnyheter:6uMM6.17306$zv2.1930335@news010.worldonline.dk...

> Prøv at trykke lidt hårdt midt på dækslet og skub opad

Det har jeg prøvd før, men jeg fulgte rådet ditt, og prøvde noen ganger til.
Og uten alt for meget bruk av krefter, fikk jeg det til! Tusen takk for
hjelpen!

- Thorolv

Fra : Rastafari

Dato : 17-05-01 11:12

Det var da så lidt............Any time

http://www.kandu.dk/

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-05-01 11:05

Fikk hjelp til dette på dk.teknik.telefoni.mobil , og har endelig klart å få
av dekselet uten altfor mye bruk av krefter.