Autoudfyld af formularfelter - Slå fra/ryd~
Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-11-04 08:10

Når jeg skal logge ind eller udfylde en formular på nettet, husker
WinXP/browseren mine data (det har jeg vistnok selv bedt om engang i
tidernes morgen). Gennem tiden har jeg skrevet forkert flere gange og disse
forkvaklede stavemåder husker den også, så jeg må sidde og vælge mellem de
forskellige varianter hver gang.

Kan jeg slette den "cache" eet eller andet sted, eller vil det hjælpe at slå
funktionen fra og derefter slå den til igen? Og hvor er det nu lige man gør
det?

Jeg har den nyeste IE fra SP2.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

P.S. Jeg har spurgt om det samme for en uge siden, men fik ingen svar.

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 08-11-04 16:25

Kurt Hansen wrote:
> [...]
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen
>
> P.S. Jeg har spurgt om det samme for en uge siden, men fik ingen svar.

Du kan slette dem enkeltvis ved et tryk på "delete" på tasteturet. Det
er dog også muligt at slette dem alle sammen ved at gå ind i
indstillingerne i IE. Nu har jeg ikke lige en dansk udgave, men det må
være noget ala:

Internet indstillinger --> Indhold(?) (fjerde fane fra venstre) -->
Autofuldførsel --> Ryd(?)

mvh
Thomas

Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-11-04 22:42

Thomas Riis Hansen wrote:
> [...]

Genialt, kære Watson. Tusind tak for svaret

Kurt