Samme link flere gange på hjemmesider
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 14:11

Kender I et program, der kan checke subj?

Både hvis linkene er på samme side eller hvis de samme link findes på
forskellige sider

VH jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 07-11-04 03:17

JcLind wrote:
> Både hvis linkene er på samme side eller hvis de samme link findes på
> forskellige sider

Hvilke sider? Alle dem på Internettet eller nogle lokale filer du har?

Google kan lave sådan noget.. søg på "link:www.usenet.dk" for at finde
alle de sider som linker til www.usenet.dk.

http://www.google.dk/search?as_lq=www.usenet.dk&btnG=S%C3%B8g

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 21:03

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

| Hvilke sider? Alle dem på Internettet eller nogle lokale filer du har?

Jeg sidder og sysler med at lave nogle sider, jeg selv skriver i HTML.
De skal være en slags kartotek, hvor jeg samler nogle links der hører
under samme kategori.
For at undgå at det samme link ligger og flyder flere gange på samme
side (eller på flere sider), vil jeg gerne have ryddet lidt op. Det er
dødsygt at bruge "søg"funktion, det kan slet ikke svare sig. Det kan
også være at linkene har forskellige navne/titler, når man ser på siden,
men de peger på samme www-adresse.
Derfor kunne det være rart at få lidt maskinelt hjælp. Der kan hurtigt
komme en masse links og lisså hurtigt mister man overblikket.

VH jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 08-11-04 07:27

JcLind wrote:

> Jeg sidder og sysler med at lave nogle sider, jeg selv skriver i HTML.

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve i dk.edb.internet.webdesign.html og
spørge om der nogen som har et værktøj der kan det du ønsker.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk