Hvilken forskel på Mozilla og Firefox?
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 10:41

Hvad er forskellen på Mozilla og Firefox? Har i øjeblikket Mozila 1.6 DK
installeret som supl. til IE. Vil jeg vinde noget ved at inst. Firefox?

--
Kh. John Quist

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-11-04 11:27

John Quist wrote:

> Hvad er forskellen på Mozilla og Firefox? Har i øjeblikket Mozila 1.6 DK
> installeret som supl. til IE. Vil jeg vinde noget ved at inst. Firefox?

Selve visningen af hjemmesider er ens, forudsat Mozilla'en og Firefox'en
er nogenlunde lige gamle. I Mozilla får du også mailprogram,
hjemmeside-editor, IRC og meget andet. I Firefox får du udelukkende en
browser.

Firefox har desuden fået en anden brugerflade, som er mere henvendt mod
almindelige brugere. Det vil sige, den er mere strømlinet, og så er de
mere langhårede ting gemt af vejen. Den skulle efter sigende også være
hurtigere.

Uanset om du vil have Mozilla eller Firefox, vil det være en fordel, om
du opdaterer. Mozilla 1.6 er ved at være godt gammel. Firefox 1.0
forventet forøvrigt udsendt i næste uge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få bedre hjemmesider med aktive bogmærker (bookmarklets)

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 14:09

Tak for svaret Kim!

--