Kan man få skiftet hjulene på en weekend-d~
Fra : Bo Monberg Weber

Dato : 13-11-04 13:04

Er det muligt at man kan finde en mekaniker på en weekenddag til at skifte
fra sommer til vinterhjul. Og det skulle være med afbalancering af forhjul.
Der må jo være en forretning der kan se at der kan tjenes penge på dette i
disse weekender hvor skiftet oftes foretages.

Mvh

Bo Monberg
Århus C

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 13-11-04 16:48

Quickpot, Hjulcentret og sådan nogle plejer da at have åbent om lørdagen.

Mvh.
Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-11-04 17:39

Bo Monberg Weber telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> afbalancering af forhjul. Der må jo være en forretning der kan se at
> der kan tjenes penge på dette i disse weekender hvor skiftet oftes

Hvis jeg har tid, kan jeg godt hjælpe...
Dog er det i Skovby...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 13-11-04 17:58

> [...]
> Der må jo være en forretning der kan se at der kan tjenes penge på dette i
> disse weekender hvor skiftet oftes foretages.

åbn din århus onsdag, så vil du se at mange dæk centre har åbent lørdag
formiddag.
fx
quick pot
kvik center