ny bil montere uoriginal fartpilot
Fra : claus v

Dato : 13-11-04 12:20

Hej Gruppe

hvis man monterer en uoriginal fartpilot i en nyere bil stadig med
fabriksgaranti
vil dette få nogen indflydelse på garantien

claus

tillægspørgsmål

er der nogen der har erfaring med miontage af en sådan pilot
er det noget for en alm fyr med lidt teknisk snilde eller skal man holde sig
fra det

claus

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-11-04 14:56

"claus v" <claus@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> hvis man monterer en uoriginal fartpilot i en nyere bil stadig med
> fabriksgaranti
> vil dette få nogen indflydelse på garantien

Det kan jeg ikke forestille mig - det er et ret simpelt system.

> er der nogen der har erfaring med miontage af en sådan pilot
> er det noget for en alm fyr med lidt teknisk snilde eller skal man
holde sig
> fra det

Det er temmelig ligetil at montere, hvis du kan montere en bilradio er
en fartpilot ikke noget problem.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : claus v

Dato : 13-11-04 16:47

> Det kan jeg ikke forestille mig - det er et ret simpelt system.

> holde sig
>
> Det er temmelig ligetil at montere, hvis du kan montere en bilradio er
> en fartpilot ikke noget problem.

er der nogen i gruppen der har et forslag til en god fartpilot til en toyota
yaris med automatgear

pris for en original monteret hos toyota ca 6000 kr

claus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-11-04 17:38

claus v telepaterede følgende til sin PC:

http://www.cf-offroad.dk/fartpilot.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Madsen

Dato : 14-11-04 07:43

meddelelse news:41963885$0$33737$14726298@news.sunsite.dk...
> claus v telepaterede følgende til sin PC:
>
> http://www.cf-offroad.dk/fartpilot.htm

DEN VIRKER !

Fra : C. Caspersen

Dato : 13-11-04 22:42

> er der nogen i gruppen der har et forslag til en god fartpilot til en
toyota
> yaris med automatgear

Jep. Tjek

http://tl-autoteknik.dk/

Under "fartpiloter" og "Rostra"

> pris for en original monteret hos toyota ca 6000 kr

Den "originale" er den jeg har henvist til.

/Caspersen