Hvad sker der med Paramount ?
Fra : Mogens L

Dato : 12-11-04 23:19

Jeg skulle have fået leveret en Star Trek Dvd-boks i september.

Den er ikke kommet endnu

Hos Dvdoo siger de at der er problemer med Paramount, men ikke meget mere
end det.
Jeg tror på at Dvdoo siger sandheden og at det ikke er deres skyld, da man
ikke kan købe bokssættet nogle af de andre steder jeg har kigget.

Er der nogen her der har noget "insiderviden", det kunne være interessant at
vide hvad der får et firma (Paramount) til ikke at sælge produkter i over 2
mnd.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : ML-78

Dato : 13-11-04 02:10

Mogens L skrev:

> Jeg skulle have fået leveret en Star Trek Dvd-boks i september.

Hvilken?

ML-78

Fra : Mogens L

Dato : 14-11-04 03:36

Voyager sæson 3

Mogens L

Fra : Per

Dato : 15-11-04 10:15

Voyager S3 har ellers været ude et stykke tid nu, men jeg kan se at Proshop
heller ikke har den på lager selvom de har 1-2-4 på lager.

Fra : ML-78

Dato : 15-11-04 10:46

Mogens L skrev:

> Voyager sæson 3

Jeg kan ikke rigtig se hvad Paramount skulle have at gøre med, at
DVDSoon ikke har den. Den kan f.eks. købes her:

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1075469603204478

ML-78

Fra : ML-78

Dato : 15-11-04 10:50

Jeg skrev:

> Jeg kan ikke rigtig se hvad Paramount skulle have at gøre med, at
> DVDSoon ikke har den.

Der skulle stå Dvdoo.

ML-78

Fra : Mogens L

Dato : 17-11-04 03:19

> Jeg kan ikke rigtig se hvad Paramount skulle have at gøre med, at
> DVDSoon ikke har den.

Ifølge Dvdoo så kan Paramount ikke finde ud af at levere den, lagerkoks
eller lign.