Sikkerhedskopi af Age of empires ?
Fra : palle

Dato : 12-11-04 21:34

Hejsa
Håber her er en der ka hjælpe mig !
Jeg vil gerne ha en sikkerhedskopi af min Age of empires 2, men jeg har
prøvet at kopiere den i Nero6, og jeg har prøvet at kopiere Cd'en over på
min hd, og derefer kopiere den på cd, men ligemeget hvad jeg gør siger den
at jeg ska sætte min cd i selv om den allerede sidder i drevet.
Mon ikke her er en der sidder med et lille trick i ærmet som i vil af med,
og gerne på dansk, ... tak
Ps. Jeg kører med Xp

Palle

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-11-04 23:11

"palle" <hopeless00@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at jeg ska sætte min cd i selv om den allerede sidder i drevet.
> Mon ikke her er en der sidder med et lille trick i ærmet som i vil af

Prøv med CloneCD eller Alcohol 120%, de kan begge lave kopier af beskyttede
CD'er.
Derefter kan du gemme kopien som et image på din HD og bruge Alcohol 120%
eller Daemon Tools til at køre dem som var det er alm. CD-ROM drev

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-11-04 15:49

palle wrote:

> Jeg vil gerne ha en sikkerhedskopi af min Age of empires 2, men jeg

Hvorfor det?

Hvis der sker skiven noget er jeg overbevist om at Microsoft er villig
til at hjælpe

Jesper G. Poulsen

Fra : S.B.

Dato : 15-11-04 20:43

> Hvorfor det?
>
> Hvis der sker skiven noget er jeg overbevist om at Microsoft er villig
> [...]

ja man kommer til at ridse sin CD og klart at MS sender dig en ny helt
gratis
de gad ikke give mig en ny af zoo tycoon da min gik i stykker

Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-11-04 00:41

S.B. wrote:

> ja man kommer til at ridse sin CD og klart at MS sender dig en ny
> helt gratis

Og hvorfor ridser man sine CD'er?

Fordi man er et fjols?

Jesper G. Poulsen

Fra : Kim2000

Dato : 25-11-04 11:44

> ja man kommer til at ridse sin CD og klart at MS sender dig en ny helt
> gratis
> de gad ikke give mig en ny af zoo tycoon da min gik i stykker

Omvendt prøvede jeg at få tilsendt en ny cd af Windows98 i sin tid og
betalte kun porto, helt præcis skulle jeg indsende den gamle skive sammen
med kvittering og frankeret svarkuvert. Det kræver nok at man har
registreret sig med navn og adresse og hele pivtøjet.

Personligt mener jeg så også man skal prise sig lykkeligt over at have
ødelagt zoo tycoon

mvh
Kim