java med apache
Fra : Flemming Hansen

Dato : 12-11-04 20:42

Hejsa,

Jeg ved ikke om denne er den rigtige gruppe til spørgsmålet, men vil
alligevel prøve.

Jeg kører apache 2.0.50 på en XP med SP1. Har lige installeret PJIRC java
client på http://www.mindomain.dk/irc når jeg dobbeltklikker på index.htm
filen som læser <applet ... virker java applet fint nok, men når jeg skriver
adressen i Internet Explorer åbnes siden, men jeg får et gråt vindue sammed
med "class xxx not found". Nogen har foreslået at uploade som binær, men
altså, jeg kører på en XP. Og når jeg dobbeltklikker index.htm filen, virker
det fint. Er det et problem med apache configurationen? Jeg har prøvet med
en anden applet igår, og den kørte fint, bare ikke idag... Nogen foreslag?

MVH
Flemming