Disrespekt for Michael Jackson
Fra : Holst

Dato : 12-11-04 17:35

Jeg sidder lige og hører P3 i baggrunden, så jeg hørte naturligvis kun
med et halvt øre og fik kun fat i lidt af det.

Men han snakkede om noget med folks demonstation over for nogen, der
viser en video, som de føler er disrespektfuld over for Michael Jackson.

Hva' er det for noget? Hvilken video?

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 12-11-04 17:41

"Holst" <newsnov04@shelter.dk> wrote in message

[...]

- Det er nok Eminem's "Just Lose It " fra hans nyeste udspil "Encore".
Der gør han en del grin med Michael Jackson, og hans udseende, hans "børn"
osv.
Michael Jackson har endda selv skældt Eminem ud for hans video.

/Rasmus

Fra : Holst

Dato : 12-11-04 17:58

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:

> [...]
> osv.
> Michael Jackson har endda selv skældt Eminem ud for hans video.

Ok, tak for info. Jeg har ikke noget fjernsyn, så med hensyn til videoer
lever jeg lidt i en u-land.

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 19:53

> [...]

> Michael Jackson har endda selv skældt Eminem ud for hans video.

>Ok, tak for info. Jeg har ikke noget fjernsyn, så med hensyn til videoer

http://www.dr.dk/skum/boogielisten/listen.asp

Her kan du se videoen på din pc...

Fra : Holst

Dato : 12-11-04 21:54

Madsen wrote:

> http://www.dr.dk/skum/boogielisten/listen.asp
>
> Her kan du se videoen på din pc...

Jeg siger tak for linket. Videoen er da meget sjov, men kors hvor er
musikken dog ringe ...

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 01:40

Holst wrote:

> Jeg siger tak for linket. Videoen er da meget sjov, men kors hvor er
> musikken dog ringe ...

Havde du da forventet andet?

Fra : Holst

Dato : 13-11-04 09:43

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Havde du da forventet andet?

Nej, Eminem har altid været yderst ringe, men jeg har den holdning, at
man skal tilgå det uden fordomme, for det kunne jo være, at Eminem
faktisk var blevet god siden sidst. Og det var han så ikke!

Fra : Ole Thomsen

Dato : 13-11-04 11:28

Holst wrote:

> Nej, Eminem har altid været yderst ringe, men jeg har den holdning, at
> man skal tilgå det uden fordomme, for det kunne jo være, at Eminem
> faktisk var blevet god siden sidst. Og det var han så ikke!

Jeg synes nu han er meget underholdende selv om attituden godt kan blive
lidt for meget i længden

Til gengæld nåede jeg at blive megatræt af Michael J. og hans manerer,
specielt de små hyl og tvangstrækningerne mod gylpen. Uha, jeg bliver så
træt bare ved tanken.

Ole Thomsen

Fra : Holst

Dato : 13-11-04 11:38

Ole Thomsen wrote:

> Jeg synes nu han er meget underholdende selv om attituden godt kan blive
> lidt for meget i længden

Ja, videoen var ganske underholdende, men det bliver musikken nu ikke
nødvendigvis god af.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-11-04 15:50

> Til gengæld nåede jeg at blive megatræt af Michael J. og hans manerer,
> specielt de små hyl og tvangstrækningerne mod gylpen. Uha, jeg bliver
> så træt bare ved tanken.

Enig. Det undrer mig, at en mand med hans talent vedbliver med at køre rundt
i de samme fem dansetrin og den samme måde at synge på og har gjort det i 25
år. Han fornemmelse for den musikalske udvikling er dog eminent.

Mark

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 16:14

Mark Thomas Gazel wrote:

> [...]
> rundt i de samme fem dansetrin og den samme måde at synge på og har
> gjort det i 25 år. Han fornemmelse for den musikalske udvikling er dog

Jeg vil ikke kalde det for musikalsk udvikling, tværtimod!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-11-04 16:17

> Jeg vil ikke kalde det for musikalsk udvikling, tværtimod!

Jow, det synes jeg. Når man hører hans History album igennem mærker man, at
han har en god fornemmelse for tidens musik, og at den præger hans egen.

Mark

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 14-11-04 16:50

> Jow, det synes jeg. Når man hører hans History album igennem mærker man,
> at han har en god fornemmelse for tidens musik, og at den præger hans
> egen.

Hans sidste album var nu et flop. Jeg er en stor fan alligevel... Eneste pop
jeg kan lide...

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 15-11-04 13:00

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message

> Hans sidste album var nu et flop. Jeg er en stor fan alligevel... Eneste
pop
> jeg kan lide...

Albummet blev kun et flop pga manglende promotion fra Sony Music's side...
Bare se i går, da der var release party i Kbh for MJ's kommende
UltimateCollection box, som kommer næste mandag, da fik vi plakater og
promoCd'ere... Resten må vi, som arrangerede det, selv betale for!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-11-04 21:42

> [...]
> UltimateCollection box, som kommer næste mandag, da fik vi plakater og
> promoCd'ere... Resten må vi, som arrangerede det, selv betale for!

Synes nu det var et dårligt album...