Ibens på vej med nyt!
Fra : Thomas

Dato : 12-11-04 13:58

Jeg hører normalt Kashmir, Doors, Guns N' Roses, Jeff Buckley og
sådan noget i den retning... Altså mere 'seriøse' bands...

Men jeg har altid godt kunne lide Ibens... Syntes det er noget rart
musik at høre på, det meste af det... Og Carsten Lykkes CD syntes
jeg også er rigtig rigtig god... (Har den signeret, med en personlig
hilsen til mig *gg*)

Nu er det originale Ibens blevet gendannet, og de kommer med et
nyt album i starten af næste år... Men allerede nu, kan man høre et
nyt nummer på www.ibens.dk - Single forløberen til albummet.
(P3 får den vist først næste uge)

Sangen hedder 'Sex Igen' - Og jeg syntes den er rimelig cool!

Hvad syntes i andre om bandet og sangen???

Mvh. Thomas

Fra : iddqd

Dato : 12-11-04 16:49

Thomas wrote:

> [...]
> musik at høre på, det meste af det... Og Carsten Lykkes CD syntes
> jeg også er rigtig rigtig god... (Har den signeret, med en personlig

Tjah - smag og behag.

> Nu er det originale Ibens blevet gendannet, og de kommer med et
> nyt album i starten af næste år... Men allerede nu, kan man høre et
> nyt nummer på www.ibens.dk - Single forløberen til albummet.

Det må vist kvalificere til dagens dårlige nyhed.

> (P3 får den vist først næste uge)

Satans

> Hvad syntes i andre om bandet og sangen???

Jeg synes de er noget af det mest uudholdlige der nogensinde er blevet
spillet, bare tanken om at de måske igen bliver spillet i radioen er mig
meget imod.

Deres nye sang er jeg slet i nærheden af at gide prøvelytte

Mvh

Bruno

Fra : steffen martin

Dato : 12-11-04 16:50

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (P3 får den vist først næste uge)
>
> Sangen hedder 'Sex Igen' - Og jeg syntes den er rimelig cool!
>
> Hvad syntes i andre om bandet og sangen???

Hej Thomas,

Jeg hørte Ibens utroligt meget da de var på deres højeste, men jeg har
bestem ikke glemt deres fede lyrik og beats!
Har lige hørt Sex Igen og det er fedt. Jeg står først i køen til at købe det
nye album!

Steffen

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : mini

Dato : 12-11-04 23:49

> [...]
> bestem ikke glemt deres fede lyrik og beats!
> Har lige hørt Sex Igen og det er fedt. Jeg står først i køen til at

Et akademisk spørgsmål - afledt af ´Benny Andersens "fuglene flyver i flok,
bare de er mange nok" - kom jeg til at tænke på, hvor mange personer der mon
skal til for at danne en kø ?

Mini

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-11-04 21:57

mini wrote:

> Et akademisk spørgsmål - afledt af ´Benny Andersens "fuglene flyver i
> flok, bare de er mange nok" - kom jeg til at tænke på, hvor mange
> personer der mon skal til for at danne en kø ?
>
> Mini

Hvis du er i Netto og der står seks personer foran dig er det okay at
råbe 'åbner i ikke en kasse til'.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : S.G \(AkA Sebastian ~

Dato : 13-11-04 01:50

Logisk nok. :)
De kan jo tjene masser af penge nu når man tænker på alle de danske bands
der topper for tiden, som minder en smule om Ibens fra dengang.
Dvs syrede tekster, underlige videoer osv :)
:)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-11-04 15:52

> Nu er det originale Ibens blevet gendannet, og de kommer med et
> nyt album i starten af næste år... Men allerede nu, kan man høre et
> [...]

Jeg må indrømme, at selvom jeg synes Ibens var et frisk pust dengang, så når
de ikke Johnny Deluxe til forpedalen.

Mark

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 16:20

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg må indrømme, at selvom jeg synes Ibens var et frisk pust dengang, så
> når de ikke Johnny Deluxe til forpedalen.

Begge grupper er så bøssede, at det ikke er til at holde ud at høre på!
Det er desværre en tendens, som er fremtrædende. En dygtig sanger som
George Michael lyder også mere bøsset på sit nyeste album, end han
gjorde før. Så meget at jeg som ellers er stor fan ikke kan holde ud at
høre ham synge på det nye album.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 13-11-04 16:40

Thomas K. Jeppesen wrote:

> [...]
> som George Michael lyder også mere bøsset på sit nyeste album, end han
> gjorde før. Så meget at jeg som ellers er stor fan ikke kan holde ud

Hehe, man siger jo at bøsseforskrækkelse er angsten for at se sine egne
kvindelige sider i øjnene

Ole Thomsen

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 21:54

Ole Thomsen wrote:

> Hehe, man siger jo at bøsseforskrækkelse er angsten for at se sine egne
> kvindelige sider i øjnene

Det skal lige nævnes, at jeg ikke lider af homofobi.

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-11-04 22:06

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Begge grupper er så bøssede, at det ikke er til at holde ud at høre
> på! Det er desværre en tendens, som er fremtrædende.

Ja...i dit hovede.

Jeg kunne personligt måske godt nævne 20 "bøssede" bands (ikke
nødvendigvis fra 80'erne), men det må da til hver en tid bero på mine
egne associationer og fordomme omkring hvad det vil sige at noget er
"bøsset".

At sige at det er en tendens der er fremtrædende fortæller mere om
hvordan din tankegang er indrettet end det gør om de grupper du siger
det om.

Jeg trækker naturligvis alt hvad jeg har sagt tilbage hvis du lige
finder nudansk ordbog frem og slår 'bøsset' op, og det der står rent
faktisk passer på Ibens og Johnny Deluxe.

I mellemtiden kan du jo tage til Esbjerg og vente bag et gadehjørne ved
spillestedet 'Industrien' så du kan hjælpe dine fiskervenner med at give
Carsten Lykke nogen tæsk når Ibens er færdige med at spille her i aften.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-11-04 22:08

Sune Salminen wrote:

> [...]
> ved spillestedet 'Industrien' så du kan hjælpe dine fiskervenner med
> at give Carsten Lykke nogen tæsk når Ibens er færdige med at spille

Nå, det viser sig at det var to år siden. Måske kan du få lov til at
låne min tidsmaskine når jeg kommer tilbage fra 70'erne her engang i
næste uge.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 15-11-04 23:55

Sune Salminen wrote:

> Nå, det viser sig at det var to år siden. Måske kan du få lov til at
> låne min tidsmaskine når jeg kommer tilbage fra 70'erne her engang i
> næste uge.

Hvorfor skulle jeg dog tæske Carsten Lykke bare fordi, han er bøsse?
Jeg har ikke problemer med bøsser, jeg bryder mig bare ikke om, at de
reklamerer alt for meget med deres seksualitet.
Når jeg tænker nærmere over det, så er de fleste af de kunstnere, jeg
kan lide homoseksuelle.

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-11-04 00:03

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Hvorfor skulle jeg dog tæske Carsten Lykke bare fordi, han er bøsse?

Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror ikke Carsten Lykke er bøsse.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 16-11-04 00:09

Thomas K. Jeppesen wrote:
> Når jeg tænker nærmere over det, så er de fleste af de kunstnere, jeg
> kan lide homoseksuelle.

Din underbevidsthed forsøger at fortælle dig noget.

Måske du skulle tage et lyt?

-V-

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 16-11-04 02:23

-V- wrote:

> Din underbevidsthed forsøger at fortælle dig noget.

Hehe, det håber jeg da ikke!

> Måske du skulle tage et lyt?

Ellers tak!

Fra : Thomas

Dato : 04-12-04 04:03

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle jeg dog tæske Carsten Lykke bare fordi, han er bøsse?

Det er han faktisk IKKE! Men han er god til at 'lade som om' Eller
måske nærmere 'lyde som om'

..Thomas

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 18-11-04 12:09

On Sat, 13 Nov 2004 16:20:09 +0100, "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote:

> En dygtig sanger som
>George Michael lyder også mere bøsset på sit nyeste album

Du vil vel ikke seriøst antyde at George Michael er bøsset?

Fra : Poul Erik

Dato : 18-11-04 13:16

On Thu, 18 Nov 2004 12:08:51 +0100, Jesper Lauridsen
<rorschak@sorrystofanet.dk> wrote:

>Du vil vel ikke seriøst antyde at George Michael er bøsset?

Mon ikke

Ellers er der et eller andet jeg helt har misforstået.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Thomas

Dato : 04-12-04 04:04

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må indrømme, at selvom jeg synes Ibens var et frisk pust dengang, så
> når de ikke Johnny Deluxe til forpedalen.

Det var den værste fornærmelse af et band jeg NOGENSINDE har læst...
Eftersom
Johnny Deluxe er noget af det absolut DÅRLIGSTE danske musik jeg har hørt
meget
længe... Jeg ville hellere høre Sussi og Leo, end jeg ville høre Johnny
Deluxe...

Men ok. Smag er forskellig....

..Thomas

Fra : Pipeline

Dato : 13-11-04 23:34

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad syntes i andre om bandet og sangen???
>
> Mvh. Thomas

Ganske som jeg ikke bryder mig om Tue West, kan jeg heller ikke lide
Ibens.... Men alligevel er det dårlig musik på den fede måde. Det har et
eller andet som er ok.