SMS på skærmen?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-11-04 23:50

Hejsa.

Da jeg havde min T68i, mener jeg ikke jeg skulle foretage mig noget for at
SMS'er automatisk poppede op på min skærm, når bluetooth i telefonen og
iBooken var aktiveret og enhederne var parret.

Det gør de ikke nu - hvad kan det være?

Mvh. Rasmus Nielsen.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-11-04 06:04

Rasmus Nielsen <postmaster@FJERNDETTErasmusn.dk> wrote:

> [...]
> SMS'er automatisk poppede op på min skærm, når bluetooth i telefonen og
> iBooken var aktiveret og enhederne var parret.

Hej Rasmus.

Det lyder som om du har skiftet telefon, i så fald til hvilke model?

Og der er tændt for BT både i menulinie, i adressebog, og i telefonen?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-04 14:34

> [...]

> SMS'er automatisk poppede op på min skærm, når bluetooth i telefonen og
> iBooken var aktiveret og enhederne var parret.

hvordan har du parret telefon og computer? prøv at par fra telefonen,
jeg mener at Apples asistent i mnage tilfælde kun tilbyder isync og data
når man parer via assistenten.

nb. du har trykket på blåtands ikonet i adressebogen ik`?