transport-tid
Fra : Inger

Dato : 11-11-04 23:28

Hej Gruppe

Håber dette er det rigtige sted at spørge...

Jeg har fået nyt job og skal nu til at prøve at beregne hvor lang tid det
vil tage mig at køre når jeg tager højde for myldretiden. Derfor vil jeg
høre om nogen har erfaring med denne rute på Sjælland:

Fra Holbæk til Buddinge, hvor jeg skal møde kl. ca. 08.30.

Er der nogen der ved hvor slem trafikken er, især omkring Roskilde og på
Jyllingevej samt ring 3. Krak siger at det vil tage 45 min., men hvor meget
skal jeg mon ligge oveni?

Venlig hilsen
Inger

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 11-11-04 23:45

"Inger" <ingenemail@nobody.org> skrev :

>Er der nogen der ved hvor slem trafikken er, især omkring Roskilde og på
>Jyllingevej samt ring 3. Krak siger at det vil tage 45 min., men hvor meget
>skal jeg mon ligge oveni?

nok en halv times tid - den tid morgne er der vanligt kø omkring
roskilde - Fløng - og kø op ad motorring4 inden du drejer fra

Afhængit af hvor i Buddinge, kan det måske betale sig at tage ring 4
helt ud, og runde bagsværd hovedgade

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Madsen

Dato : 12-11-04 06:30

"Inger" <ingenemail@nobody.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor slem trafikken er, især omkring Roskilde og på
> Jyllingevej samt ring 3. Krak siger at det vil tage 45 min., men hvor

Jeg har selv i 5 år kørt fra Kalundborg til Skovlunde.

Roskilde Fløng - her kan der være kø og forsinkelser på 0 - 1 time - det er
ikke til at gennemskue. Så er der hul frem til Klovtoftegrenen, hvor der så
igen er kø, men ikke så slemt - 10 min. På ring 3 kan den også være slem,
men 10-15 min skal der nok lægges oveni her.

Dvs. et sted mellem en halv og halvanden time !! I snit vil jeg tro det er
45 min.

JM

Fra : Rasmus

Dato : 12-11-04 17:04

"Inger" <ingenemail@nobody.org> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor slem trafikken er, især omkring Roskilde og på
> Jyllingevej samt ring 3. Krak siger at det vil tage 45 min., men hvor

www.trafikken.dk under TRIM-afspiller kan du se hvordan trafikken er på
et bestemt tidspunkt på motorvejne i hovedstadsområdet inkl Roskilde

Jeg ville holde mig langt væk fra ring 3 omkring kl 8, det er nok et af de
steder hvor trafikken er værst.

Du kan evt. køre over Ballerup -> Bagsværd via ring 4 og så til Buddinge,
men trafikken er nok noget nær lige så slem der....

mvh
Rasmus

Fra : Inger

Dato : 13-11-04 19:12

Tak for hjælpen til alle. Især den TRIM afspiller er rigtig god, tak for
tippet!

Inger

Fra : anders majland

Dato : 13-11-04 23:11

> Fra Holbæk til Buddinge, hvor jeg skal møde kl. ca. 08.30.

Hvis du har mulighed for flex så ovevej om ikke før 7:30 eller efter
9:30 vil passe dig - Trafikken er mildest talt træls mellem 8 og 9 på
den strækning ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid