Kat tisser blod
Fra : Simone

Dato : 11-11-04 21:56

Min venindes kat er begyndt at sætte sig udenfor kattebakken.
Derved har hun opdaget, at der er blod i urinen.
Hvad kan der være galt med den stakkels mis?

/Simone
P.S: Selvfølgelig kontakter hun en dyrelæge, jeg ville bare lige høre hos
jer osse.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-11-04 22:05

"Simone" <nej@email.com> wrote in message
> [...]
>
> /Simone
> P.S: Selvfølgelig kontakter hun en dyrelæge, jeg ville bare lige høre hos
Det lyder som en urinvejslidelse, betændelse sandsynligivs.
Det er meget smertefuldt, så missen skal til dyrlægen. De fleste gange
kurreres det med penicillin og special-foder med gode resultater og missen
kommer sig.

God bedring til patienten.
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Tommy

Dato : 12-11-04 08:15

> [...]
>
> /Simone
> P.S: Selvfølgelig kontakter hun en dyrelæge, jeg ville bare lige høre hos

Hmm.. vores gjorde det samme. Ville ikke tisse i bakken og der var vlod i
urinen. han kom til dyrlæge da han havde urinsten. Katten er kastereret og
har ikke kunnet tåle det foder vi gav ham med for meget magnesium og
kalcium, Disse mineraler klumper i blæren og sætter sig i urinrøret. hvis en
kat får urinsten kan den dø af det i løbet af 5 - 6 dage. Prøv evt. at slå
op på netdyredokter.dk. Der kan man få svar på mange af sine spørgsmål.

Hilsen Tommy