Hvilken router..?
Fra : TexasFlood

Dato : 11-11-04 21:00

Jeg skal skifte ADSL udbyder fra Cybercity til TDC(medarbejderbredbånd).
Hos TDC får man jo ingen router med i abonnementet.
Jeg har i forvejen en 4 port switch til hjemmenetværket, men har hørt
at det er en klar fordel at have en switch også.

Skal jeg leje en eller købe en ?
Jeg er ingen hardware nørd - ej heller nybegynder.
Hvis jeg skal købe en - hvilken er det bedste valg ?

TF

Fra : Harald

Dato : 12-11-04 10:55

"TexasFlood" <stevie@--nospam--cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har i forvejen en 4 port switch til hjemmenetværket, men har hørt
> at det er en klar fordel at have en switch også.

Du mener vel en router.

> Skal jeg leje en eller købe en ?
> Jeg er ingen hardware nørd - ej heller nybegynder.
> Hvis jeg skal købe en - hvilken er det bedste valg ?

Jeg har en 3Com OfficeConnect 3C857 (der er muligvis kommet en nyere model),
men den har kørt 24/7 i vel næsten et år uden problemer overhovedet. Den
koster ca. 500,-

Mvh
HK