Hvilken slags syntizeizermusik?
Fra : Kristian

Dato : 11-11-04 20:55

Lyt selv...........er spændt på svaret.....da jeg gerne skulle bruge dette
stykke musik.
http://www.sheikhmohammed.com/english/media/../../shared/media/video/present_hi.asf

Kristian

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-11-04 21:03

On Thu, 11 Nov 2004 20:54:33 +0100, "Kristian"
<kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk> wrote:

>Lyt selv...........er spændt på svaret.....da jeg gerne skulle bruge dette
>stykke musik.

Du har spurgt en gang uden svar. Har du eventuelt adgang til
alt.music.techno nyhedsgruppen? Så prøv at spørg der.

--
Now Playing:
Mark One - Cyberstate

Fra : Kristian

Dato : 11-11-04 21:33

Det er godt, at vi har folk som dig....der kan irettesætte folk som
mig...der tillader sig at spørge én gang til...........
Kristian

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-11-04 22:32

On Thu, 11 Nov 2004 21:32:31 +0100, "Kristian"
<kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk> wrote:

>Det er godt, at vi har folk som dig....der kan irettesætte folk som
>mig...der tillader sig at spørge én gang til...........

Ja undskyld jeg kom med et råd. Er der da noget galt i at spørge hos
alt.music.techno ?
--
Now Playing:
Klaus Schulze - Landscape , Way To The Old People

Fra : Hauge

Dato : 11-11-04 22:34

Hejsa
Kristian wrote:
> Det er godt, at vi har folk som dig....der kan irettesætte folk som
> mig...der tillader sig at spørge én gang til...........

Øøøhhh,, jeg tror du ser spøgelser. Jeg ser hans svar til dig, som en ret
god info, ikke som en henstilling.
Tror måske en tur i den friske luft, vil få dine ophidselse lidt ned igen.

Og derudover har jeg en ret god link, som gør at folk gider svare dig en
anden gang:

Mvh Hauge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-11-04 00:16

> Og derudover har jeg en ret god link, som gør at folk gider svare dig en
> anden gang:
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> Mvh Hauge

Hehe... Gud, jeg elsker det link.

Fra : Kristian

Dato : 12-11-04 14:05

Jeg er klar over, at hvis min havde været en ....havde I
sikkert set anderledes på mit svar til TJ.

Til de to andre klogeåger: Det er jo fint nok, at linke mig til en side om
citatteknik.............men................de to overser helt, at
ligegyldige bemærkninger til et stillet spørgsmål, vist heller ikke er
særligt velset i nyhedsgrupperne................

UPS.......her gjorde jeg mig jo selv skyldig i en ulovlighed.

God week-end

Kristian

Fra : Hauge

Dato : 12-11-04 16:31

Hejsa
Kristian wrote:
> Jeg er klar over, at hvis min havde været en ....havde I
> sikkert set anderledes på mit svar til TJ.

Muligvis, men sådan som du skrev det, kunne det vist være ret ligegyldigt.

> [...]
> helt, at ligegyldige bemærkninger til et stillet spørgsmål, vist
> heller ikke er særligt velset i nyhedsgrupperne................

Det var ikke en ligegyldig bemærkning, det er en bemærkning der MÅSKE kunne
få ignoranter til at skrive på en sådan måde, at andre gider læse hvad man
skriver. Så hvis man spørger i en gruppe, og bare sparker til dem der
spilder sin tid på at svare, må du påberegne at folk kalder dig et fjog.

> UPS.......her gjorde jeg mig jo selv skyldig i en ulovlighed.

Nej, det tyder jo bare på at du er sådan.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh Hauge

Fra : Bj@arne

Dato : 13-11-04 04:18

"Kristian" <kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.sheikhmohammed.com/english/media/../../shared/media/video/present_hi.asf
>

> Kristian Jeg vil mene at det måske kunne være sash.
Ja jeg vil gerne svare selvom det måske ikke er en synthesizer gruppe SS
Bjarne

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 13-11-04 22:26

"Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> wrote in message news:<cn3ud8$2u7l$1@news.cybercity.dk>...

> Ja jeg vil gerne svare selvom det måske ikke er en synthesizer gruppe SS
> Bjarne

Øh er SS dit svar eller = Smiler stort ? Det ville i hvert fald være
et trist valg af et navn .