På mandag
Fra : J

Dato : 11-11-04 19:43

skal Laurits til dyrlægen. Han skal bedøves og have "skåret" det dårlige
tandkød. Samtidig vil dyrlægen så kasterere ham, og også øremærke. Det
bliver en hård omgang for min lille kælepotte.
Jeg har allerede helt ondt i maven over det. Når han så skal hjem igen, så
skal vi tage Ludwig (den lille nye) med til tjek og vaccination. Nu håber
jeg ikke at han har dårlig mund, jeg har kigget selv, og synes han ser fin
ud. Ludwig er lige godt 10 uger nu. Han skal ikke flytte ind hos os endnu,
men vi har lovet at sørge for vaccinationer. Og så vil jeg helst have ham
tjekket ved min egen dyrlæge.
Min dyrlæge har ringet og talt med Raiku - dyrlæge med speciale i katte.
Dette er hendes side http://www.felina.dk/ og min dyrlæge har fået gode råd
om behandlingen af Laurits. Jeg synes det er fint at hun har ringet derind.
Jeg har fået nogen mail fra Ida, som også skriver herinde, og hun havde
skrevet om den kattedyrlæge. Så jeg er glad for de gode råd kan I tro.
Han skal også have en medicinsk behandling.
Nu håber jeg at det kan hjælpe.

hilsen Jette

Fra : Hanne Dahl

Dato : 12-11-04 08:28

Hej Jette. ,-))

Sikke en fornuftig læge som indhenter råd fra andre læger.
Det er lækkert at hører. Raiku er også utrolig god til at sætte sig ind i
ting .Vi bruger hende selv om det betyder vi skal kører fra Ringsted til
frederiksberg/ kbh.
Hun er god.

Hilsen Hanne