bog
Fra : Stella Bang

Dato : 11-11-04 15:05

Mon der er nogen i gruppen der kan hjælpe mig? Min søn ønsker sig en bog i
julegave der skulle hedde Haynes E 30, BMV. Det skulle være en bog der
beskriver hvordan man selv kan lave forskellige ting med sin bil. Jeg har
søgt på bog og ides side, men kan ikke finde den. Ved nogen hvem der har
skrevet den og evt. et isbn nr. eller hvor jeg kan få fat i sådan en bog.

Venligst
Stella

Fra : ///JJ

Dato : 11-11-04 15:11

Stella Bang wrote:
> [...]
> bil. Jeg har søgt på bog og ides side, men kan ikke finde den. Ved
> nogen hvem der har skrevet den og evt. et isbn nr. eller hvor jeg kan

Prøv at søge på BMW
Nej, spøg til side: Den findes i hvert fald her:
http://www.motorbooks.co.uk/showsect.asp?id=274 (ca. midt på siden)
Den findes en bunke andre steder hvis du ikke vil købe i England, søg evt.
på Google.dk.
Den findes også som PDF-filer på nettet, hvis du selv vil printe den, men
som gave er en fin bog nok bedre!

///JJ

Fra : Christian Catu

Dato : 11-11-04 15:13

www.schmiedmann.com har den

http://www.schmiedmann.com/DisplayProducts.aspx?SeriesID=9&ModelID=2&CategoryID=31&MediaType=Screen&DummyId=0#PgAnchor326

Fra : Christian Catu

Dato : 11-11-04 15:14

On Thu, 11 Nov 2004 15:13:23 +0100, Christian Catu wrote:

> www.schmiedmann.com har den
>
> http://www.schmiedmann.com/DisplayProducts.aspx?SeriesID=9&ModelID=2&CategoryID=31&MediaType=Screen&DummyId=0#PgAnchor326

Og det er en dansk side

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-11-04 15:24

Stella Bang wrote:

> [...]
> skrevet den og evt. et isbn nr. eller hvor jeg kan få fat i sådan en bog.

BMW er med W, det hjælper garanteret på søgningen..

Haynes manualer er temmeligt kendte, du bør kunne finde dem i
boghandler af fornuftig størrelse, biltilbehørsforretninger som
Bildillen og CD Cardic og endelig er Birgers Billige Bilbøger på
58869408 altid et forsøg værd - han har stortset alt indenfor den
slags litteratur.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Peter C:\\

Dato : 11-11-04 15:46

"Stella Bang" <sletspamslbang@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrevet den og evt. et isbn nr. eller hvor jeg kan få fat i sådan en bog.

Som Thomas også har skrevet, så prøv Birgers Billige Bilbøger.
Priserne på Haynes ligger typisk mellem 150,- og 250,- men jeg *mener* at
BBB har fast enhedspris på 125,- på alle Haynes-manualer.
Det er da nok opringningen værd at spørge i det mindste.

MVH Peter C:\

Fra : Stella Bang

Dato : 11-11-04 15:52

Tusind tak for hurtig tilbagemelding. - ja selvfølgelig skrives BMW med W,
fejl fra min side.
Har jeg ret i at bogen ikke findes på dansk?
Venligst
Stella
">

Fra : Peter C:\\

Dato : 11-11-04 16:02

"Stella Bang" <sletspamslbang@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tusind tak for hurtig tilbagemelding. - ja selvfølgelig skrives BMW med W,
> fejl fra min side.
> Har jeg ret i at bogen ikke findes på dansk?

Ja...den er på engelsk

....forresten skulle jeg jo lige ind på BBB og kigge. De 125,- er for brugte
bøger. De nye koster 225,-

MVH Peter C:\

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-11-04 18:08

> [...]
> skrevet den og evt. et isbn nr. eller hvor jeg kan få fat i sådan en bog.

Man kan få den på svensk:

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=15015&langId=-1

(og fransk) men mange foretrækker engelsk:

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=12841&langId=-1

Jeg har selv købe to bøger direkte hos Haynes over nettet, ingen problemer
og de ankom begge efter en uges tid.

PS. Nu kigger han vel ikke med her sønnen?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Stella Bang

Dato : 11-11-04 18:26

"Det håber jeg ikke. Jeg vil så prøve at gå ind på denne side. Jeg så at hos
Bildillen koster den over 300 kr.
Tak til alle.
Stella> >

Fra : Casper Bang

Dato : 11-11-04 20:09

> PS. Nu kigger han vel ikke med her sønnen?

Hehe, det gør jeg faktisk ;)
Men mon ikke jeg har glemt det til jul igen?

:D

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 11-11-04 20:41

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en meddelelse

> Hehe, det gør jeg faktisk ;)

Hehe - sådan!

/Jakob

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-11-04 23:27

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:4193b8c4$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hehe, det gør jeg faktisk ;)
> Men mon ikke jeg har glemt det til jul igen?
>
> :D

Hvad fanden, kan du så se at få støvet den julesok af så du kan få proppet
nogle ordentlige gaver i til din mor i stedet for at hænge foran computeren

Med venlig hilsen Kim