MS Windows
briani 27239
Flytte WinXP installation fra D: til C: ?
Fra : Peter \(8464\)

Dato : 11-11-04 15:08

Hej NG!

Jeg kom lige til (en fejl, det skulle lige gå lidt for stærkt.. doh!) at
installere WinXP på mit D: drev. Der sidder to diske i maskinen, en SCSI
disk på 18GB, og en IDE disk på 40GB. SCSI-disken er D: og IDE disken er
C:

Windows er så installeret på SCSI disken (D:), og det skal det sådan set
også være. Jeg ville bare gerne have det til at hedde C: i stedet for
IDE disken skal så hedde D: i fremtiden. Hvordan får jeg de to
byttet rundt? Selve Windows-installationen ligger jo på SCSI disken, men
boot.ini, ntldr, ntdetect.com og alle de der sjove filer ligger på IDE
disken. Hvordan får jeg det "samlet" på SCSI disken, og får den omdøbt
til C: ?

Kunne selvfølgelig også bare geninstallere, men nu hvor fejlen er sket,
kunne det da være meget interessant at se om man kunne rette den

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 11-11-04 18:00

Peter (8464) wrote:
> Kunne selvfølgelig også bare geninstallere, men nu hvor fejlen er
> sket, kunne det da være meget interessant at se om man kunne rette
> den

Fuck det - geninstallerer sgu...