Favorit Jule-Porno film som bare SKAL ses ~
Fra : Peter Heide

Dato : 11-11-04 00:28

Hvad er jeres favs? min er stadigvæk den uforbedrelige Fars Fede Pik

:D

Mvh
Peter

..

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-11-04 01:37

On Thu, 11 Nov 2004 00:28:13 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Hvad er jeres favs? min er stadigvæk den uforbedrelige Fars Fede Pik

Jeg synes nu bedst om "I denne søde puletid".

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 11-11-04 03:20

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Hvad er jeres favs? min er stadigvæk den uforbedrelige Fars Fede Pik

> [...]

"Snowwhite And the Seven Lovers" og det skal være med den
underlægningsmusik, der er på den gamle (præ-videocensur) engelske
videoudgivelse!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Brian P

Dato : 11-11-04 10:00

> "Snowwhite And the Seven Lovers" og det skal være med den
> underlægningsmusik, der er på den gamle (præ-videocensur) engelske
> videoudgivelse!

Hedder den ikke Seven into Snowy?

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 14:09

Brian P wrote:

> Hedder den ikke Seven into Snowy?

Måske tænker du på "Syv mand frem for en hest"?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jesper

Dato : 11-11-04 15:32

Brian P <kanal@klog.dk> wrote:

> Hedder den ikke Seven into Snowy?

Nix, det er en tysk produktion og kun en kortfilm. Seven Into Snowy er
en spillefilm.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Steen Schmidt

Dato : 11-11-04 16:53

Jesper wrote:

> Nix, det er en tysk produktion og kun en kortfilm. Seven Into Snowy er
> en spillefilm.

Er de ikke allesammen *spille*film?

Mvh
Steen

Fra : Jesper

Dato : 11-11-04 18:26

Steen Schmidt <ssc01@newmail.dk> wrote:

> Er de ikke allesammen *spille*film?
>
> Mvh
> Steen

Jo...men sådan spiller klaveret ikke, kun pikken
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Holst

Dato : 11-11-04 22:56

Peter Heide wrote:

> Hvad er jeres favs? min er stadigvæk den uforbedrelige Fars Fede Pik

Ja, jeg har ikke lige en favorit julepornofilm. Faktisk har jeg slet
ikke nogen favorit pornofilm.

Men jeg kom til at tænke på: hvornår ser I jeres favorit pornofilm? Før
eller efter åbning af gaverne?

Fra : ML-78

Dato : 11-11-04 23:34

Holst skrev:

> Men jeg kom til at tænke på: hvornår ser I jeres favorit pornofilm?
Før
> eller efter åbning af gaverne?

Imens.

ML-78

Fra : Brian P

Dato : 12-11-04 23:45

Men jeg kom til at tænke på: hvornår ser I jeres favorit pornofilm? Før
eller efter åbning af gaverne?

Når de er pakket ud.