Foder
Fra : Kittie

Dato : 10-11-04 21:54

Vores snart 8 måneder gamle hankat er lige blevet kastreret og vi har
indtil nu givet ham Hills Kitten foder, men for at undgå at han bliver
overvægtig skal han vel snart til at spise noget nyt? Hos dyrlægen
foreslog de Hills c/d, men hvad med Hills Indoor? Der er så mange
forskellige produkter at vælge imellem, dyrlægen foreslog også Specific
(rød pose). Hvis katten ikke har nogle problemer, og vi samtidig gerne
vil forebygge at han får det, hvad er så det bedste at give ham?

Fra : Ragna

Dato : 10-11-04 23:57

Hej Kittie!

Du går helt sikkert aldrig fejl af at bruge Hill's C/D.
Hvis du holder dig til det, kan du måske holde din hankat helt fri for
urinvejsproblemer, der er så almindelige hos kastrerede hankatte.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Pia Nave

Dato : 11-11-04 17:00

Ragna wrote:
> [...]
> Hvis du holder dig til det, kan du måske holde din hankat helt fri for
> urinvejsproblemer, der er så almindelige hos kastrerede hankatte.

Kan kun være fuldstændig enig med Ragna
Udover at mine katte trives 100% på foderet, så har mine hankatte
overhovedet ikke haft problemer med urinvejene siden jeg skiftede mærke.
Og det er efterhånden maaange år siden

--
Mvh. Pia og 4-kløveret