Hvilken switch fra HP matcher HP Procurve ~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 16-05-01 22:27

Vores 2224 blev ramt af lynet i går. Tilsyneladende fåes den ikke mere.
Nogen der ved hvilken model der svarer til?
Erik

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-05-01 22:52

"Erik M. Nielsen" <genealogi@spamfilter.dk> writes:

> Vores 2224 blev ramt af lynet i går. Tilsyneladende fåes den ikke mere.
> Nogen der ved hvilken model der svarer til?

Mit bud ville være en 2324 hvis din 2224 var unmanaged (det kan
jeg ikke huske om den er/var), ellers en 2524.

Prøv selv at snuppe et kig på:
http://www.hp.com/rnd/products/switches/index.htm

--
Jacob
How do I install Linux, there is no setup.exe?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-05-01 23:32

On Wed, 16 May 2001 23:27:01 +0200, "Erik M. Nielsen"
<genealogi@spamfilter.dk> wrote:

> Vores 2224 blev ramt af lynet i går. Tilsyneladende fåes den ikke mere.

Kan den ikke repareres?

> Nogen der ved hvilken model der svarer til?

2424.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/