MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fra win98 til 98se ?
Fra : fenger-olesen

Dato : 10-11-04 20:11

Hej NG

Jeg har en gl. laptop som kører med win98, nu står jeg med et lille stk.
software som kræver minimum 98se.
jeg har fundet en fuld ver. men den vil ikke opgrader, og jeg ville værer
moget ked af det vis jeg skal starte helt forfra....
er der en som kan hjælpe mig med en opdatering ....

søren

Fra : Gevaldi

Dato : 10-11-04 20:16

fenger-olesen skriblede:
> [...]
> værer moget ked af det vis jeg skal starte helt forfra....
> er der en som kan hjælpe mig med en opdatering ....

Du kan prøve at omdøbe win.com, men da det
ikke er en opgraderings cd du har er det nok en
bedre løsning at starte fra "bar røv".

--
/Gevaldi

Fra : fenger-olesen

Dato : 10-11-04 22:41

ja det tænkte jeg nok !!
jeg vil nu lige give det lidt tid, da det er et hestearb. at få sikret de
data som ligger på den
trals at være bagud !!!!!

søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-04 20:28

fenger-olesen skriver:

> [...]
> moget ked af det vis jeg skal starte helt forfra....
> er der en som kan hjælpe mig med en opdatering ....

Den skal du nok ud at finde brugt. Jeg gætter på at den bliver noget
svær at finde.

Til gengæld var det noget af en chance for at få slettet en gamme 98'er
helt i bund.
Overvej om du vil have en 98SE light, uden IE og active desktop. Det
giver en lynende hurtig maskien. Har lige "genoprettet" en bærbar 150Mhz
Pentum (MMX!) maskine med 23Mbyte RAM, den kører ret pænt med 98SE light
og Office 97.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : fenger-olesen

Dato : 10-11-04 22:46

hej klaus
jeg kender ikke forskel på de to ! faktiske er jeg ikke særlig godt gående i
win
jeg har den gl. sag til et par små programmer som kører via en
radioamatørradio, hvor jeg henter vejer data ned, uveksler billeder via hf,
osv.
ellers er jeg mac bruger og det er nok tænkligt at det ikke er velset at
skrive her ! men håber i kan bærer over med mig !!!

søren