MS Windows
briani 27239
Slette index.dat
Fra : Nederbasse

Dato : 10-11-04 19:49

Hej NG

Ved spørgsmåle har været oppe og vende før men hvordan sletter man index.dat
i temp internet files ?
Hvad skal størrelsen være på den når den er 'tom' ?

Lars

Fra : John

Dato : 10-11-04 20:37

"Nederbasse" skrev i en meddelelse

> hvordan sletter man index.dat
> i temp internet files ?

Prøv denne gratis hjælper: http://www.snapfiles.com/get/cachesentry.html

Mvh John

Fra : Nederbasse

Dato : 10-11-04 21:38

> Prøv denne gratis hjælper: http://www.snapfiles.com/get/cachesentry.html
>
> Mvh John

jeg kan sagtens selv slette cachen men index.dat er på 2 MB og svjh er det
for meget
der er noget med at man kan slette den hvor efter den fendanner sig selv som
en tom fil

Lars

Fra : emj

Dato : 10-11-04 22:07

On Wed, 10 Nov 2004 19:49:01 +0100, "Nederbasse"
<laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>Ved spørgsmåle har været oppe og vende før men hvordan sletter man index.dat
>i temp internet files ?
afhænger af dit styresystem.
Hilsen emj

Fra : Nederbasse

Dato : 10-11-04 23:14

> afhænger af dit styresystem.
> Hilsen emj

XP Pro dk SP2

Lars

Fra : emj

Dato : 10-11-04 23:41

On Wed, 10 Nov 2004 23:14:13 +0100, "Nederbasse"
<laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>XP Pro dk SP2

Jeg vil anbefale programmet Windows&Internet cleaner

Man kan vist også slette indholdet at index.dat med Windows Commander
Index.dat skal fylde 32 kb.
Hilsen emj