"Hul i hunden" Part 2
Fra : Pwh

Dato : 10-11-04 19:31

For dem der fulgte historien med Tyson der blev bidt af en Dogo Argentino
for ca en mnd siden, så har det fået en afslutning idag.
Jeg modtog idag en check fra Trekroner forsikring (Dogo ejereens) på
50% af beløbet, de dækker åbenbart kun 1/2 delen ved hundeslagsmål.
Jeg ringede straks til Dogo ejeren og sagde at jeg havde fået dækket 50%,
det var han ked af, men som jeg sagde til ham var han jo uskyldig i at hans
forsikring ikke gav fuld dækning og at Tyson ikke havde været helt uden skyld
i hvad der havde sket, så for mit vedkommende var sagen ude af verden.
Det gav han mig mange tak for, men det skal jo også ses i lyset af at han kunnet
have nægtet alt ansvar fra start af, så når han er fair, så er jeg også imødekommende.

/Jens

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 10-11-04 22:20

Hej Jens.
Det lyder da godt i fandt ud af det på en god måde.
God vind fremover med Tyson.
MVH.
Susanne

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 12-11-04 13:15

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> For dem der fulgte historien med Tyson der blev bidt af en Dogo Argentino

Så kan du lære det, kan du..... Få så sendt Tyson til karate ....

M.V.H.....Benny..
PS: Husk en ekstra dåse lappegrejer...

Fra : Pwh

Dato : 12-11-04 20:24

> Så kan du lære det, kan du..... Få så sendt Tyson til karate ....
>
> M.V.H.....Benny..
> PS: Husk en ekstra dåse lappegrejer...

Lidt klogere er jeg da blevet af den historie, desværre kommer det
nok til at gå ud over den type hunde i fremtiden, det er slut med at
tage chancher med hvad jeg betragter som potientielt agrassive hunde.
Verden er heldigvis fyldt med søde og rare hunde, så der er ingen grund
til i fremtiden at opsøge dem man kan frygte er agrassive.

/Jens