Problemer med firewall
Fra : Bisgaard

Dato : 10-11-04 17:37

Hej

Jeg har problemer med min NORTHQ 9100 router,

Når firewall er aktiveret har jeg problemer med at se billeder på sider i
EI - der kommer kun
en box med rødt kryds i hjørnet. Siderne er meget langsom til åbne og vil
som sagt ikke vise billeder.

Umiddelbart ser det ud til det er billeder i GIF format der er problemet.

Sraks jeg deaktivere firewall er der ingen problemer og alle sider vises
perfekt.

Jeg har haft router resat - har geninstalleret den nyeste fim.wear men intet
hjælper

Hvad gør jeg lige ??? Nogen gode ideer ?

Mvh

Bisgaard

Fra : Bisgaard

Dato : 10-11-04 23:49

Har specielt problemer med en side ( www.nordjyskebank.dk) har været ikke og
kigge på sikkerheds log her skriver routeren:

11/10/2004 23:44:23 **SYN Flood to Host** 192.168.2.101, 4193->>
193.201.39.99, 80 (from WAN Outbound)
11/10/2004 23:44:12 **SYN Flood to Host** 192.168.2.101, 4157->>
81.19.246.13, 80 (from WAN Outbound)

Nogen ide om hvad det netyrder