Er der andre end mig ...
Fra : Niels Skaaning

Dato : 16-05-01 22:08

.... der mener at Frankrigs Grand Prix melodi skulle have vundet?

--

Niskaa (NS)

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 16-05-01 23:05

Nej, den var meget kedelig!

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 17-05-01 00:27

Nej!

-Mads.

Fra : Flemming Holm

Dato : 17-05-01 00:41

Måske ?? - Sandsynligvis - RASP ??

Flemming

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-05-01 12:39

"Niels Skaaning"
> ... der mener at Frankrigs Grand Prix melodi skulle have vundet?

Ja. Jeg holdt også med den.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Andrew

Dato : 17-05-01 14:09

NEJ, kedelig, opreklameret!

Fra : Knud K. H.

Dato : 17-05-01 14:27

Jeg er enig,
Sverige, Grækenland eller Danmark burde have vundet.

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 17-05-01 23:05

Gør du gas? :) Sverige fik _præcis_ hvad de fortjente. Nu hvor de ikke vandt
med Abba plagiat #214, kan det være de endelig forsøger sig med noget nyt i
stedet for...

Magen til beregnende, skræddersyet popmusik for penge skal man da lede længe
efter.

Hilsner,
Mads.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-01 15:31

"Mads Rahbek Hougaard"
> Gør du gas? :) Sverige fik _præcis_ hvad de fortjente. Nu hvor de ikke vandt
> med Abba plagiat #214, kan det være de endelig forsøger sig med noget nyt i
> stedet for...

Jeg er sådan set enig i vurderingen af årets svenske sang, men vil ikke
undlade at nævne, at de nu har "forsøgt sig med noget nyt", f.eks. i
2000. Der var sgu langt til Abba!

--
Peter Brandt Nielsen http://brandtnielsen.adr.dk
Brugere af dansk OE: Skriv Re: i stedet for Sv: i svaroverskrifter.

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 18-05-01 20:45

: Jeg er sådan set enig i vurderingen af årets svenske sang, men vil ikke
: undlade at nævne, at de nu har "forsøgt sig med noget nyt", f.eks. i
: 2000. Der var sgu langt til Abba!

Det var den der med indianeren?

Den var ellers god. Synd den ik' vandt.
- Jonas

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-05-01 01:33

On Fri, 18 May 2001 21:45:18 +0200, "Jonas L. Jensen" <jonas@stav.dk>
wrote:

>Det var den der med indianeren?

Var det ikke den norske?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-05-01 07:47

"Poul Erik Lindaa"

> Var det ikke den norske?

Nej, det var den svenske, jeg hentydede til. Og det var den med
indianeren eller samen eller hvad søren han nu var.

Fra : Peter G.

Dato : 19-05-01 09:55

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

> "Poul Erik Lindaa"

> Nej, det var den svenske, jeg hentydede til. Og det var den med
> indianeren eller samen eller hvad søren han nu var.

Var det ikke sidste år?

[Fik ikke set det i år]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"It's More Than The Less You Say You Do"

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 19-05-01 22:52

: Var det ikke sidste år?
:
: [Fik ikke set det i år]

Jeg ved ikke hvilken tidsregning du bruger, men prøv lige at læse Peter
Brandt Nielsens anden post. Der referer hen til år 2000, hvilket efter min
opfattelse af begrebet tid, må være sidste år...

-Jonas

Fra : Peter G.

Dato : 20-05-01 09:38

"Jonas L. Jensen" <jonas@stav.dk> wrote in message
> [...]
> Brandt Nielsens anden post. Der referer hen til år 2000, hvilket efter min
> opfattelse af begrebet tid, må være sidste år...

Sat....Sukker!!!

Nå, det går jo nok. Jeg har fået fat i min Matthew Good Band "Lo-Fi B-Sides"
EP og så er alting jo bare vidunderligt..
God søndag

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Born To Buy Into Something,

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 17-05-01 21:14

hmm.... nej der må jeg skuffe dig. Den far bare opreklameret. Den lignede
sku alle de andre Celine Dion kopier

- Jonas